...و عبور باید کرد

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۹/۲۱

دو نفره...

پنجشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۰، ۰۶:۲۸ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم...

|ـــــ این قسمت تا اطلاع ثانوی تعطیل است ـــــ|

........................................................

*.ماشین راه می افته...نمی دونم کی خوابم می بره...ساعت ۵ بیدار می شم...رسیده ترمینال...از خودم تعجب می کنم که تمام مسیرو خواب بودم...

*.داره بارون می باره...خیلی دوست دارم بیشتر قدم بزنم...اما وسایلم سنگینن...باید هر چه زود تر سوار آژانس بشم...

*.عجب...کرایه ۶ تومان !

*.من نمی دونم...الآن که زمستونه...چه معنی می ده هوا پاییزی باشه؟...دیروزو می گم...دلم آشوب بود...

*.بارون پاییز...می سوزونه دل آدما رو...

*.چقدر صدای خوردن قطره های بارون به شیشه پنجره رو دوست دارم...

*.سلام پانی کوچولو...عروسکمو می گم !

 یا علی مددی...

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۱/۱۳
مانا

نظرات  (۳)

هــــوا شدیداً چیشده...؟!!! :-O
۱۳ بهمن ۹۰ ، ۰۹:۱۹ شاخه نبات بانو
سلام عزیزم ..

برگشتی اصفهان .. آره !؟

نماز جمعه ی این هفته ی تهران ... !
پاسخ:
سلام...خانومی...آره...حیف شد که نتونستم برای نماز جمعه بمونم...کار واجبی داشتم...
سلام علیکم
احوال شما ؟
یه مدت آدرستون رو گم کرده بودیم و شما هم که . . .
خیره انشاالله ؛
خوشحال شدیم از رویت مجدد اینجا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">