...و عبور باید کرد

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۹/۲۱

زمین و آسمان...

شنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۰، ۰۲:۱۰ ب.ظ
بسم الله الرحمن الرحیم

|ـــــ این قسمت تا اطلاع ثانوی تعطیل است ـــــ|

........................................................

*.دارم به تفاوت های خودم و "محسن" فکر می کنم...کوچکترینش این می تونه باشه...

*.اونم دانشجوی فیزیک بوده...تو همین دانشگاه اصفهان...

*.سال دوم تحصیلش دانشگاه های آلمانی برای بورس شدنش التماس می کنن...

*.اما اون یه راه دیگه رو انتخاب می کنه...نمی ره آلمان...می ره جایی که بیشتر بهش نیاز دارن...

*.یازده "شهریور" سال ۶۰...هم شهید می شه...

*.شهید محسن داوودی دهاقانی دانشجوی سال دوم فیزیک دانشگاه اصفهان...

*.عکسش رو زدن در ورودی دانشکده...روزی تو همین دانشگاه درس می خونده...می اومده...می رفته...

*.تفاوت کاملن واضح است...

*.اکثر شهدایی که در گلزار باهاشون دوست ام ! اسمشون محسنه...حکمتشو نمی دونم...

*.سه شنبه هفتم ربیع الاول بنا به سندی روز شهادت مظلومانه ی حضرت محسن هست...روز بسته شدن دستان مولا...روز آتش ، دود ،دربی سوخته...و مادری پهلو شکسته... 

*.متن وصیت نامه ی شهید محسن که از وبلاگ شهدای دانشجوی دانشگاه اصفهان برداشتم...

بسم الله الرحمن الرحیم

درود خدا بر محمد(صلی الله علیه) و بر آل محمد علیهم السلام و بر خمینی از تبار محمد درود خدا بر شهدای اسلام آنان که با نثار خون خود از راه خدا پاسداری کرده و راه های باطل را به نیستی می کشانند. در ابتدای سفارش وصیت خود، خطاب را با پدر و مادر عزیزم دارم که اگر اکنون توفیق این فضیلت بزرگ یعنی جنگ در راه خدا پیدا کردم، بی شک به خاطر پرورش در دامان پاک شما بوده و تشویق و ترغیب شما در راه ایمان.

عزیزان حال که این ثواب نصیبم گردید، اگر برگشتم که امیدوارم اجر این جهد نصیبم گردد(ان شاءالله) و اگر روح من لیاقت آن را داشت که به سوی مالک اصلی برگردد، خوشحال باشید که من به خوشبختی ابدی دست یافتم و اگر به فرزندتان علاقه دارید بدانید که این فرزند از آن شما نیست، امانتی است در دست شما، مواظب باشید عشق فرعی آن عشق اصلی را از یادتان نبرد. همیشه شهیدان و از آن مهم تر راه شهیدان را زنده دارید.

در آغاز حمله بود که خبر شهادت دو تن از یاران اسلام و امام را شنیدم. از این که آنان را از دست دادیم بسیار متأثر شدم، ولی روحیه انتقام از شیطان بزرگ در همه بچه ها بالا رفت و عهد بستیم که هرچه زودتر این مزدوران را در مرزها به جهنم بفرستیم و آن وقت به کمک برادران دیگر، دیگر مزدوران داخلی شیطان ها را، به یاران صدامی آن ها ملحق سازیم.

سفارش من به برادرانم و خواهرانم همان سفارش شهداست، اسلام و امام را یاری کنید، بدانید پیروزید، با هر قدمتان و قلمتان، با زبانتان و حجابتان رسالت اسلامی خود رابه دوش کشید. خداوند لذت و طعم حرکت در راهش را به ما بچشاند که هر که به آن سر چشمه هستی دست دراز کرد تا غرق در آن سر چشمه نشود آرام ندارد. همه شما را به خدا می سپاریم. والذین اذا اصابهم مصیبه قالوا... . "همه از خداییم و بازگشت ما به سوی اوست ".

یا علی مددی...

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۱/۰۸
مانا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">