...و عبور باید کرد

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۹/۲۱

ادا...

دوشنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۰، ۰۸:۵۲ ب.ظ
بسم الله الرحمن الرحیم...

سلام آقا جان...

نمک نشناسی بود...نا مردی بود...اگه امشب واست پست نمی ذاشتم...

آخه خیلی مردی...

آخه...یادته؟ اون روزا...یادته ازت خواستم دلم جا بمونه تو حرمت؟ یادته قبول کردی؟ یادته دیگه بعد اون قول و قرارامون...هر چقدر هم که بد بودم...اما نشد...روزم بی سلام بهت بگذره؟

یادته...هر کسی که می اومد حرمت...بهش می سپردم که حتمن تو صحن انقلاب از طرفم صلوات خاصه تقدیمت بکنن...می دونی چرا؟

آخه اون روزا هم نوا با اون بچه های پاک و عاشق و ساده رو به حرمت وای می ستادیمو صلوات خاصه رو زمزمه می کردیم...

آقا جان...فقط خودت می دونی که دلم چقدر هوای حرمتو کرده...آوارگی بین صحن جامع و صحن انقلابت...چند دفعه اومدم داخل حرمت؟یکی دوبار...نه؟همه اش پاتوقم شده بود...یه گوشه ای تو صحن انقلاب...که بشینم و زل بزنم به گنبد خوشگلت...یا بشینم کنار حوضای صحن جامع و گوش بدم به نوای آب...یا...سحرهای ماه مبارک...سحرای حرم تو...هیچ جای دنیا نداره...

یادته رفتم حرم بانو و ازش زیارت حرمت رو گرفتم؟

این دفعه هم می رم...امید دارم که بازم بهم برآت مشهدت رو بده...

دوست دارم مشهدتو از بانو بگیرم...

آقا...واژه ها کم آوردن...

آه...باب الجواد...

دلم برا حرمت پر می زنه...

بهونه ی هوایی شدن این دلم  فایلیه که یک آسمان فاصله... تو وبلاگش گذاشته...

ان شاء الله که همیشه دلش هوائیه امام رضا باشه...

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا المرتض

من که ساده و بی ادعایُم...بلد نیستُم واست بنویسُم...بضاعتی مزجات...

یا علی مددی...

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۱/۰۳
مانا

نظرات  (۴)

سلام
اگه دوست داشتین به منم سر بزنید
یاعلی
انشا الله که حضرت معصومه (سلام الله علیها) کمکتون کنه تا برید مشهد آقا هم می طلبه چون آقا عاشق عاشقاشه
۰۴ بهمن ۹۰ ، ۱۴:۵۴ سندس در جست و جوی حقیقت
آخ که چقدر دلم برا صحن انقلاب و زُل زدن به گنبد و ایوان طلا تنگ شده...
انشالله زیارتش روزیت بشه...
۰۴ بهمن ۹۰ ، ۱۶:۰۶ ...به جای خودم
امام رضا شفیع تون باشن انشالله......
التماس دعا
یا حق...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">