...و عبور باید کرد

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۹/۲۱

برای دل خودم...

دوشنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۰، ۰۱:۵۸ ب.ظ
بسم الله الرحمن الرحیم...

به یاد شهید ایلیا...

عاشقانه هایم خیلی وقت است که خفه شده اند...خودم را هم که خفه کنم...دیگر همه چیز رو به راه می شود...

........................................................

*.دیگر هوای مسموم اتاقم را نمی توانم تحمل کنم...باید بروم...شاید قم...اگر لحظه ای سرم را در آغوش پر محبت بانو نگذارم...مطمئنم که از دست خواهم رفت...

*.در ضمن کسی که عاشقانه هایش خفه شوند...دیگر چیزی ندارد...مرده متحرک...چه خودش را خفه کند...چه نکند...

*.باید اسمس های این چنینی دوستان را زمزمه کنیم تا شاید دلمان کمی آرام شود :

اشک ها قطار می شوند...سلام بر لحظه ای که قطار به ایستگاه مشهد نزدیک می شود...

*.می خوام برم سینما...برنامه های سینماها رو چک می کنم...هیچ فیلم به درد بخوری رو پیدا نمی کنم...لا اقل اگر تهران بودم...یه چیزی گیرم میومد...

*.فکر می کنم تنها دانشجویی تو ایران باشم که دو واحد اضافی درس عمومی پاس کرده ! ... احتمالن به خاطر علاقه ی بیش از حد ضمیر ناخود آگاهم به دروس عمومی بوده که این جوری سوتی دادم...

یا علی مددی...

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۱/۰۳
مانا

نظرات  (۱)

تو با منی و من تنها هستم ،
در قلب منی و من به عشق
تنهایی زنده هستم،
تو همنفسم هستی
و نفسهایم عطر تنهایی
را میدهد.........

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">