...و عبور باید کرد

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۹/۲۱

چشمهایش...

يكشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۰، ۰۵:۰۱ ب.ظ
بسم الله الرحمن الرحیم...

دوست دارم الان پیشش باشم واسش بخونم...

لالا لالا گلم خوابه

دلم براش چه بی تابه

لالا لالا بخواب نازم

برایت نغمه میسازم

لالا لالا تویی جونم

برات از عشق میخونم

لالا لالا تویی عشقم

صدایت می کنم هردم

لالا لالا دلم خون شد

از عشقت سخت مجنون شد

بمون هر شب کنار من

زغم پاک کن تو جان من

اگر روی تو را بینم

از عشقت جون می گیرم

لالا لالا دیگه بسه

گلم خیلی شده خسته

چشاش کم کم شده بسته

فدایش این دل خسته

........................................................

*.بی تابی رو دوست دارم...

یا علی مددی...

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۰/۲۵
مانا

نظرات  (۳)

۲۶ دی ۹۰ ، ۱۴:۱۷ شاخه نبات بانو
سلام عزیزم ..

چه لالایی ِ نازی ..

منم حس بی تابی رو خیلی دوست میدارم..
۳۰ دی ۹۰ ، ۱۷:۲۰ سپیده ( ღ عروسکِ صورتی )
چه قشنگ
من عاشق ِ لالایی هستم...

ممنونم که پیشم اومدی و من رو خوندی
خوشحالم کردی
من تازه چشام گرم شده...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">