...و عبور باید کرد

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۹/۲۱

آب...

شنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۰، ۰۸:۰۳ ب.ظ
بسم الله الرحمن الرحیم...

به یاد شهید ایلیا...

عجب دلم هوایی ات شده است نازنین...هر جا نامی،نشانی،یادی،خاطره ای از تو را گیر می آورد تنفس می کند......نفس کم آورده...

می بینی؟ روزگارم را؟ حال و روزم را؟ دیگر زهرایت دل خوش کرده به هوایت...

عبور قطره قطره ی خونم را  از دریچه ی تنگ شده ی قلبم حس می کنم...

پیدایت نشود همین باریکه هم بسته خواهد شد...

از بس تنگ شده که ریش می زند به دلم...

رحم کن...تو را قسم به لبخندهایت...رحم کن...

دل تنگم...می فهمی؟

اگر نور لبخندهایت به جانم نرسد از دست خواهم رفت...کجایی؟ چگونه فریاد بزنم؟ چگونه ضجه بزنم تا دل سنگت به رحم آید...تا...دیگر نمی توانم ادامه دهم...

........................................................

*.مَتی...عزیزٌ عَلَیَّ...

یا علی مددی...

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۰/۲۴
مانا

نظرات  (۲)

سلام

زیبا بود و دلنشین


دعا میکنم به آرزوهایتان برسید

۲۵ دی ۹۰ ، ۱۶:۳۵ من چادرم را دوست دارم
سلام علیکم

من هم یک شهید ایلیا می شناسم یک شهید عجیب با وبلاگ نورانی

_________

لطفا در اطلاع رسانی اولین فراخوان وبلاگی من و چادرم با موضوع “چی شد چادری شدم؟” ما را یاری دهید

http://khaterechador.blogfa.com

ان الله یُحِبُّ الذینَ یُقاتِلونَ فی سَبیلِهِ صفاً کَانَّهُم بُنیانٌ مَرصُوص(آیه۴ سوره الصف)

لبخند رضایت حضرت زهرا سلام الله علیها نصیبتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">