...و عبور باید کرد

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۹/۲۱

آمدی...

دوشنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۰، ۱۰:۲۹ ب.ظ
بسم الله الرحمن الرحیم

به یاد شهید ایلیا...

مدت هاست رو به رویم ننشسته ای...

مدت هاست نگاهم در نگاهت گره نخورده است...

مدت هاست عطر نفس هایت در عمق جانم نفوذ نکرده است... ای مونس شب های وهم آلود من...ای ماه تاب من...

آه...آه...بیا دمی با من باش...

بس است شب هایی که تیر تیز تنهایی در قلبم فرو می رود و با ناله ی درد غربت به خواب می روم...

بس است بغض های فرو خورده ی لحظه های نبودنت...

آیینه ی دلم چه جلایی پیدا می کند از چشمه سار زلال چشمانت...

همیشه کارهایت از روی حساب اند...وقتی عید قربان می آیی...من باید حدس بزنم که دلم قربانی خواهد شد...

خنجر را خودم برایت آورده ام...لبخند بزن مرد آرام رویاهای من...

........................................................

*.دلم واسه این جا تنگ شده بود...

*.و خدایی که در این نزدیکی هاست...

*.از بعضی چیزا نمی شه گفت...مثل محرم...مثل حسین...مثل عشق...مثل ادب...

*.من باب تبرک بود...

یا علی مددی...

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۸/۱۶
مانا

نظرات  (۱۰)

۱۶ آبان ۹۰ ، ۲۲:۳۶ بـــــ ارانــے☂
سلام وبلاگت قشنگه دوست خوبــــــــــ من
۱۶ آبان ۹۰ ، ۲۲:۵۰ گنجینه ی واژگان پارسی
درود بر شما

گنجینه ی واژگان پارسی

برای گسترش واژه های پارسی نشانی تارنگار(وبلاگ) من را به پیوندهای تارنگار خود افزوده کنید.

خواهشمند است بدون هیچ سامه ای(شرطی) تنها برای ایران ایران نشانی پیوند من را به تارنگارتان بیافزایید.

با سپاس فراوان

پیروز سرافراز باشید
و خدایی که در این نزدیکیست..........................
سلام عزیزم..

اگه بدونی چقده دلم تنگت شده ..

خوبی تو ؟ کجاهایی دختر؟
این روزها چشم به شبکه هفت تلوزیونم . . .
مشاعره با چفیه . . .

یا حق
یا اول
سلام
این شهید ایلیا که هر پست را با آن آغاز می کنید، کی هستن؟
در این دهه ما را از دعای خود محروم نکنید
ممنون از سر زدن ها و کامنتها تون!
یا علی
و خدایی که در این نزدیکی هاست...
از بعضی چیزا نمی شه گفت...مثل محرم...مثل حسین...مثل عشق...مثل ادب....
نمی دانم ولی مخاطب مطلبتان را "حسین" گرفتم.
من باب "حسین می کشی مرا..."


یا علی مدد...
۰۴ آذر ۹۰ ، ۱۴:۴۳ هیئت سایبری الرحمن
ارباب
امسال تو دست مرا بگیر
و مگذار فکرم از چادر خاکی مادرت جدا شود ،
یاریم کن تا از عشق بیاموزم ...

هم هیئتی سلام!
بیرق عزای محرممان را برافراشتیم
صدای ارباب در گوش ها می پیچد ... هل من ناصر ینصرنی؟
نکند جا بمانیم ...
پس بسم الله!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">