...و عبور باید کرد

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۹/۲۱

خاطره...

يكشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۰، ۰۹:۲۱ ب.ظ
بسم الله الرحمن الرحیم

به یاد شهید ایلیا...

باز هم ماه مهربانی ها...ماه خوبی ها...ماه مبارک رسید...اما من در ماهِ امسال نیستم...امسال در پارسالم...پارسال ماه مبارک که دو سومش در مشهد الرضا گذشت...دل من هر لحظه داره با خاطره های اون لحظات سر می کنه...همین فردا روزی بود...پارسال...یادش به یاد...

خدای من...نمی تونم بی قرار اون لحظات ناب نباشم...نمی تونم...هر لحظه شمیم نسیم حرم آقا مشامم رو نوازش می ده...

ایوان طلای سحرها...صدای چیک چیک آب فواره های صحن جامع...گلدسته های مسجد گوهرشاد...یا علی بن موسی الرضی المرتضی مددی...

دارم از خماری حرمت دیوونه می شم...دریاب...

........................................................

*.ممنون مولا که قبول کردی دلم تو حرمت جا بمونه...

*.به ماه مبارک امسال خوش بینم...

*. می خوام این ماه "عشق" گدایی کنم...یعنی توانشو دارم؟...عاشقی رو می گم...

یا علی مددی...



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۵/۰۹
مانا

نظرات  (۵)

۰۹ مرداد ۹۰ ، ۲۱:۲۵ ღتـــمآم قلبتــ رآ بھ منـ بدھکــآرے ღ
دِلَـ ــ✘ــمــ ــ براے ڪِسـے تَنگـ ـــ اَستـ ــ✘ــ ڪِـﮧ دِلَشـ ــ✘ ـهَمانندِ دلِ مَن استـ ـــ

ڪِسـے ڪِـﮧ دِلتَنگـِ ــ✘ـ دِلتَنگـے ــها✘ـے مَن اَستـ ــ✘ـ
السلام ای میهمانی خدا

ماه خوب آسمانی خدا

السلام ای روزه داران السلام

عاشقان مخلص ماه صیام . . .
چقدر دلم برای مشهد تنگ شده است. خیلی زیاد. دوری بد است. خیلی بد..
سلام وبلاگ جالبی دارین به کلبه فقیرانه ماهم سری بزنید اگر مورد پسند بود ما رو به اسم دانستنیها لینک کنید متشکرم
۱۴ مهر ۹۰ ، ۰۹:۰۱ غریب آشنا
سلام سلام
بازم سلام
با مباحثی پیرامون ازدواج موقت بروزم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">