...و عبور باید کرد

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۹/۲۱

دل تنگ...

چهارشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۰، ۱۰:۰۲ ق.ظ
بسم الله الرحمن الرحیم

به یاد شهید ایلیا...

چقدر دل تنگ حال و هوای این شعرم...

تو را دوست دارم
در این باران
می‌خواستم تو
در انتهای خیابان نشسته باشی
من عبور کنم
سلام کنم
لبخند تو را در باران می‌خواستم
می‌خواهم
تمام لغاتی را که می دانم برای تو
به دریا بریزم
دوباره متولد شوم
دنیا را ببینم
رنگ کاج را ندانم
نامم را فراموش کنم
دوباره در آینه نگاه کنم
ندانم پیراهن دارم
کلمات دیروز را
امروز نگویم
خانه را برای تو آماده کنم
برای تو یک چمدان بخرم
تو معنی سفر را از من بپرسی
لغات تازه را از دریا صید کنم
لغات را شستشو دهم
آنقدر بمیرم
تا زنده شوم…

احمدرضا احمدی بیرجندی

........................................................

*.از تهی سرشارم...

یا علی مددی...

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۱/۳۱
مانا

نظرات  (۷)

سرشار بودن خوب است، حتا اگر از تهی باشد..
۳۱ فروردين ۹۰ ، ۱۵:۴۷ فصل خاکی شدن
سلام
ممنون که سر زدین
انشالا ثبت نام برای اردوی جهادی امسال لردیبهشت ماه انجام میشه . ثبت نام کنین قسمت بود در خدمت هستیم. بازم سر بزنین.
یا علی
۰۵ ارديبهشت ۹۰ ، ۱۴:۰۱ محمدرضا مهاجر
بسم الله
... و واقعا از تهی سرشارم.
اللهم عجل لولیک الفرج
بالاخره یک روز او ظهور می فرماید. به امید آن روز
وبلاگ خوب وجالبی دارین به من هم سری بزنید موفق و پیروز باشید ( التماس دعا‌)
۰۶ ارديبهشت ۹۰ ، ۱۸:۵۶ ضد دخترا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ضد دخترا ترکونده.باور نداری بیا خودت ببین وحالشو ببر
۱۰ ارديبهشت ۹۰ ، ۱۱:۳۷ شاخه نبات بانو -حنا-
سلام!

شعر زیبایی بود.. و بهانه ام را برای دلتنگی افزون کرد!

" با اشی مشی آپم "
سلام دوست عزیز
از شما برای شرکت در هیئت وبلاگی "به نام مادر به نام فاطمه سلام الله علیها " دعوت می شود.
لطفاً با اخلاص بیایید.
یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">