...و عبور باید کرد

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۹/۲۱

عمی...

پنجشنبه, ۴ فروردين ۱۳۹۰، ۱۰:۵۵ ق.ظ
بسم الله الرحمن الرحیم
به یاد شهید ایلیا...
از شدت تلالو نور وجودت چشمان دلم کور شده اند...ندیدمت...

........................................................


*.دانشجو یعنی خلوص...یعنی سادگی...یعنی صفا...یعنی صمیمیت...یعنی نشاط...یعنی توپ...یعنی با حال....یعنی...یعنی این که حالا می فهمم چرا حضرت آقا اینقدر به دانشجو ارزش و اهمیت می دن...


*.این دومین باری بود که با کاروان غیر دانشجویی و مردمی می رفتم جنوب...اما...
هیچ مجلس روضه ای..هیچ مراسمی..هیچ سفری...برام حس و حال مراسمات بروبچه های دانشجو رو نداشته و می دانم که نخواهد داشت...
دعا کردم...خدایا هیچ وقت من رو از بودن با جمع دانشجوها محروم نکن هیچ وقت...


هویزه ===> باغی از باغ های بهشت...
طلائیه ===> اینقدر برام عظیم و سنگینه که تا حالا نتونستم باهاش ارتباط برقرا کنم...سیم قطع بود...
اروند کنار ===> شهدا بدرقه ام کردند...دیدم که کنار ساحل وایستاده بودند و برام دست تکون می دادند...
شلمچه ===> ابکی...ابکی..لخروجی من قبری عریانا ذلیلا...
پادگان شهید زین الدین ===> ای نسیم سحر آرامگه یارکجاست...منزل آن مه عاشق کش عیار کجاست...
فکه ===> درد دلی ساده و بچه محله ای با شهدا...
دوکوهه ===> عشق من دوکوهه...
شوش دانیال نبی علیه السلام ===> من زار اخی دانیال کمن زارنی حضرت علی صلواه الله علیه...

یا علی مددی...

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۱/۰۴
مانا

نظرات  (۶)

عشق است غروب اروند...
۰۵ فروردين ۹۰ ، ۰۰:۲۶ کاش مےشد خدا را بوسید...
خوش آمدے
خوش بـ سعادت و حالت
کـ هنوز محرمے و مےخوانند ات...
سلام
و کاش همه اینها از ته دل بود و در مقام عمل
یا حسین
خوش اومدی
سلام عزیزم!

خوش به سعادتت..

امسال غمگین غمگینم... کاش مثل سالهای قبل شهدا می طلبیدند ..

خسته روحم!

بدعایم مهربان!
آی شهدا دلای ما تنگه براتون . . .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">