...و عبور باید کرد

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۹/۲۱

بهاریه...

شنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۸۹، ۱۱:۰۶ ب.ظ
بسم الله الرحمن الرحیم

به یاد شهید ایلیا...

این جا قبل از اینکه زمستان تمام شود...زمستان تمام شده است...

این جا بهار آمده...هیچ زمانی مثل بهار دلم را هوایی ات نمی کند نازنین...

این جا چلچله ها بازگشته اند...خوب گوش کن...مدهوش سرودنشان می شوی...

این جا بوی عطر سبزه فضا را پر کرده است و نسیم دست و دل بازانه این عطر دل انگیز را در همه جا می پراکند...

این جا درخت ها شادمان اند از زود رسیدن بهار...رضایت را می توانی در وجودشان حس کنی...با رضایتی آکنده از غرور لبخند بر لب دارند....گویی آغوششان را باز کرده اند تا به گرمی در آغوششان جای گیری و در شادی شان سهیم شوی...

این جا می توانی مسحور موسیقی دلنواز آب که رقص کنان از جویبار ها رد می شود شوی...

آه...آه...این جا بهار است نازنین...خبر داری؟

باید قاصدکی بیابم...باید در گوش هایش آواز چلچله ها و آهنگ و رقص جویبار ها و شادی درخت ها را بسپارم تا خبرت کنند...

این جا دلی فقط به شوق دل بهاری تو از بهار ذوق زده می شود...نازنین...

این جا...دلی فقط با یاد گلبرگ های غنچه ی لب هایت ساعت ها چشم می دوزد به رقص گلبرگ شقایقی در باد...

آه نازنین...این جا دلی دیوانه وار دیوانه ی بهار وجودت شده است...برگرد...

........................................................

*.دست خودم نیست...بهار دیوانه ام می کند...هیچ وقت برایم تکراری نمی شود...

*.زیبا ترین بهار عمرم را دارم درک می کنم...الحمدلله...

*.I was in Love

*.ان شاء الله شهدا لطف کردند منت نهادند بر سر ما و طلبیدند...۲۷ ام راهی جنوب ام...قابل باشم دعا گو خواهم بود...

*.هویزه...لحظه شماری می کنم برای دیدنت...

*.وقتی غرق در آبی بی کران افق نیلگون می شوم...وقتی در اوج لذت از زیبایی طبیعت سحرانگیز هستم...نمی توانم با خودم زمزمه نکنم که ... یا ابوتراب...وا اسفا بر این دنیا...وای بر زیبایی های این دنیا...وقتی که پابرجاست و چون تویی را در خاکش جای داده است...

*. به یاد رمضان المبارک امسال در مشهد مقدس

با اشک بر فاطمه شد افطار مولا مبارک

در دل چنین مژده دارد دیدار زهرا مبارک

امشب که نان و نمک خورد بر زخم دل ها نمک زد

سیلی به رخسار دنیا با یاد زخم فدک زد

باید سر راه مولا خون ریزد از دیدگانم

ای کوفه آخر مگر من کم تر ز مرغابیانم

قلاب در ناله سر کن عشاق او را خبر کن

ای دل بیا شام آخر با او به مسجد سفر کن

مولا علی جان...علی جان...مولا علی جان...علی جان

یا علی مددی...

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۱۲/۲۱
مانا

نظرات  (۲)

سلام
خوش به سعادتتون
کاش ما هم لایق بودیم ، کاش . . .
مستی بهارانه از سر و روی وبلاگتان جاری است. الحمدلله


علی علی...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">