...و عبور باید کرد

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۹/۲۱

"محرم" آمد و شرمنده هستم...

دوشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۸۹، ۱۰:۰۸ ب.ظ
بسم الله الرحمن الرحیم

به یاد شهید ایلیا...

هیچ حرفی در دل ندارم برای محرم و آمدنش بزنم...هیچ حرفی...اصلا من وقتی در دلم خبری نباشه...چیزی واسه گفتن ندارم...حتی از "او"...

........................................................

*.هم اتاقیم رفته بود کربلا...کیفم رو دادم بهش چون براش مناسب بود...همراهش بود...نجف...کربلا...کاظمین...تو حرم امام حسین سلام الله علیه هم موقعی که داشتن گوشه ای از حرم رو می کندن تا ازش خاک بردارن...خاک تربت توش ریخته بود...حس خوبی دارم....

*.الهی بالحسین...بالحسین...بالحسین...

یا علی مددی ...

                        

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۹/۱۵
مانا

نظرات  (۱۷)

از چی باید عبور کرد؟
۱۵ آذر ۸۹ ، ۲۳:۱۳ آتش نشانها فرشتگان نجات
سلام دوست من. انشاالله دارم مشرف میشم به زیارت کربلای معلی. اگه حاجتی داری برای آقا بنویس
سلام
وبلاگ خوبی دارین.
خوشحال میشم اگه به وبلاگ من سر بزنید و تبادل اطلاعات کنیم.
۱۷ آذر ۸۹ ، ۱۹:۳۱ کاش مےشد خدا را بوسید...
اگر گریه کن ِ حسینے
بیا...!
روضه با خون نوشته
و تمام ِ «بودن» ام را خرجش کرده ام؛
یا نیا و هیچکدامش را نخوان،
یا اگر خواندے،
بـ چشمتـ
همه نوشته (روضه) ها را
مهمان شو.

سیّد محمّد رضی زاده
«محرّم الاحرام ۱۴۳۲»
۲۱ آذر ۸۹ ، ۱۲:۲۵ دانشناپذیر
بـــرای ســینه زدن رخــصتــی بــده آقـا
بـــدســت خستــه من قدرتی بــده آقـا

شـبیــه ســال گــذشتـه دوباره آمده ام
بــرای خـوب شـدن فـرصتـی بــده آقـا

دوبــاره قصـدنمـودم که نــوکرت بــاشم
در ایــن دومــاه عــزا همتـی بـده آقـا

کربلایی باشید
۲۳ آذر ۸۹ ، ۱۲:۲۳ سندس دختری در جست و جوی حقیقت
به سینه هرکه تمنای کربلا دارد!!

همیشه در دل خود روضه ای به پادارد!!

کسی که عشق تو دارد دگرچه کم دارد!!

بدون عشق تو عالم کجا بها دارد
.........
جمعه ای که گذشت جمکران بودم...به یاد شهید ایلیا افتادم تو هم در خاطرم نشستی
فکر کنم بهترین چیزی بود که برا محرم خوندم
باهاش همزاد پنداری کردم
در عالم رازی هست که جز به بهای خون فاش نمی شود.


آسد مرتضی !
۲۵ آذر ۸۹ ، ۲۰:۳۱ هیات وبلاگی سبو
کربلا بهشت بود اما نشانی اش را نداشتیم
خونهای پاک با تجلی والاترین صفات انسان، نشانی را نمودند

با ما به گوشه ای از بهشت بیایید.

یازدهمین هیئت وبلاگی سبو
هیئت بهشت
11 تا 15 محرم الحرام 1432
http://golsanam.blogfa.com/post-332.aspx
۳۰ آذر ۸۹ ، ۱۳:۴۸ آتش نشانها فرشتگان نجات
سلام دوست من. دیروز از کربلا برگشتم. جاتون خالی. برای همه دعا کردم. امیدوارم این سفر قسمت شما هم بشه.
یا علی
ممنون که به وبلاگم سر زدین
سلام
ممنونم سری هم به وبلاگ حضرت غریب زدی
وبلاگت خیلی روشن و باصفاست . دلگیر نیست ...
حضرت ماه که دلیل حیات منه ...
اجازه میفرمایید تبادل لینک کنیم ؟
در چهارمین منزلگاه خمس عشر ، اگه قابل دونستی ما رو هم یاد کن ...
التماس دعا
۰۲ دی ۸۹ ، ۰۲:۰۳ کاش مےشد خدا را بوسید...
خانه را بتکان؛

خانه تکانے!
۰۲ دی ۸۹ ، ۰۹:۱۸ یه جوجه آدم
یا رب الزینب به حق الزینب اشف صدر الزینب به ظهورالحجه .
۰۲ دی ۸۹ ، ۰۹:۲۳ یه جوجه آدم
سلام .
متن کامل رو خواسته بودید و...
من بعدها یه متن کاملتر از قبلی پیدا کردم اما فقط یک خط اضافه داشت .
اگر از اون کاملتر هم هست اطلاع ندارم .
شما هم اگر پیدا کردید و به من هم خبر دادید که خوشحال میشم.
ممنون که سر زدید .
سربلند باشید .

یا علی مددی .
سلام دوست عزیز

وبلاگ زیبا، ارزشی و با محتوایی دارید. برایتان آرزوی موفقیت دارم.
سلام

مگه دعا

" یارب به حق الحسین به حق اشف صدر الحسین به ظهور الحجة

یارب به حق العباس به حق اشف صدر العباس به ظهور الحجة

یارب به حق الزینب به حق اشف صدر الزینب به ظهور الحجة" نیست؟
اینم یک حدیث ناب . متن عربیشو خواستید بگید

شخصی به نام مجاشع ، خدمت رسول خدا (ص) رسید و از ایشان پرسید :

ای رسول خدا ، راه رسیدن به «معرفت حق» چگونه است؟

حضرت پاسخ دادند : «شناخت نفس» .

مجاشع پرسید: ای رسول خدا راه رسیدن به« موافقت با حق» چگونه است؟

حضرت فرمود: «مخالفت با نفس».

او پرسید: ای رسول خدا راه رسیدن به«رضای حق» چیست ؟

حضرت فرمود:«خشم بر نفس» .

آن مرد پرسید: ای رسول خدا راه رسیدن به« وصل حق» چگونه است؟

حضرت پاسخ دادند:«ترک و دوری از نفس».

باز پرسید: یا رسول الله راه رسیدن به« طاعت حق» چیست؟

حضرت فرمود:«عصیان و مخالفت با نفس» .

مجاشع پرسید: ای رسول خدا راه رسیدن به« ذکر و یاد حق» چیست؟

حضرت فرمود:«فراموش کردن نفس».

او پرسید: ای رسول خدا راه رسیدن به« قرب حق» چیست؟

حضرت پاسخ دادند: «دوری جستن از نفس ».

او پرسید: ای رسول خدا راه رسیدن به« انس حق »چیست؟

حضرت فرمود:«وحشت و ترس از نفس» .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">