...و عبور باید کرد

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۹/۲۱

می دونم...خیلی بی رگم...

جمعه, ۲۶ شهریور ۱۳۸۹، ۰۲:۰۴ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم...
ب.ی.ش.ا
قرآن سوزی...
نمی دونم چرا وقتی که شنیدم برام چیز تازه ای نبود...
یک اتفاق کاملا عادی...
و حتی واکنش هایی که نشان از این می داد  خلق الله فکرکردن عمل کاملا نویی انجام شده باعث تعجبم شد...
(خودم هم که معلوم الحالم و اندک ناراحت شدنم صرفا به خاطر اینه که اصلا نمی دونم قرآن چیه و چه جایگاهی در دلم داره...به قولا عبدالله عاشم عزیز که خیلی دوستش دارم من هم جزئی از این سیستم هستم دیگه...)
احساس حقارت می کنم از این که در برابر هجمه ای تاریخی که پیشینه اش به زمان حضرت موسی (ع) و فرعونیان و بل به درازای تاریخ می رسد... واکنش من مسلمانی که سرتاپای زندگی ام طبق نظرات لابی های صهیونیستی و شیطان پرستی -که عمل شنیع قرآن سوزی رو هم برای انجام مناسک شیطان پرستیشون انجام دادند*-برنامه ریزی شده، فقط شده یک تظاهراتی که بعد از چندین روز  فروکش خواهد کرد...
حالا رسانه ای کردنش هم دلایل خاص خودش رو داره برای زود تر رسیدن به مقاصدی که در ذهن شوم و پلیدشون دارن...
هر وقت هم می خوام بگم آجرک الله بقیه الله... آجرک الله ای سلاله ی پاک رسول... آجرک الله ای قرآن ناطق... یاد تمام ظلم ها و ننگ ها و اهانت ها و مصیبت ها و داغ هایی تاریخی و لحظه به لحظه در سرتاسر عالم می افتم که این عمل شنیع در برابر آنها قطره ای در برابر اقیانوسی عظیم است...اما باز هم نمی توان داغی عظیم را که بر دل مبارک حضرت حجت نشسته است نادیده گرفت...

آجرک  الله نازنین فاطمه...
حالا اسمش رو می خواید بد بینی بذارید یا هرچیز دیگه ای...مادامی که ما همگی تحت اختیار خفی و آشکار اشرار شیطان پرست هستیم و حتی خودمون هم خبر از این ماجرا نداریم و هیچ سعی و تلاشی در جهت رسیدن به هدف اصلی آفرینش خودمون نمی کنیم  نظری غیر از این ندارم... و این چنین اعتراضات رو تنها مسکن می دونم که البته دشمن احمق الحمدلله از این هم به شدت ترسان هست و هر عملی که باعث ضعف و ترس دشمن بشه و در دلش لرزه بندازه قابل تکریم و احترام هست... و باید انجام بگیره...در نتیجه این اعتراض هم جزئی از سلاح های مبارزه با دشمن خواهد بود...به شرطی که این مسکن به عنوان درمان تلقی نشه

...........................................................


*.حذف شد...

*.من هم فقط برای این که از قافله عقب نمونم خواستم چیزایی که این روزها از دلم گذشتن رو بنویسم...
*.وقتی در حدی رنجیده خاطر نشدم که به خودم زحمت بدم و دلم به درد بیاد... نمی تونم به دروغ بگم که اعلام انزجار می کنم...خب چه کنم...
*.برای آشنایی با تفکراتی که ازش حرف زدم می تونید به وبلاگ www.bidari-andishe.blogfa.com سر بزنید و مستند ظهور رو ببینید...
*.باز هم حرفی تکراری که در دل خودم در حد حرف باقی می ماند و فراتر نمی رود...باید تلاش کرد...باید مبارزه کرد...باید افشا کرد...باید جنایت شیطان پرستان صهیونیسم نما را به گوش آزادگان رسانید...باید بقیه اللهی شد...مولای من...من را در این رسالت عظیم راه بدار...

                                                                                                     یا علی مددی...

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۶/۲۶
مانا

نظرات  (۲)

در پی اهانت وقیحانه ی اوباش بی فرهنگ آمریکایی و تعرض وحشیانه به ساحت مقدس قرآن کریم با تلاوت سوره ی مبارکه ی حشر اقدام ننگین آن بی شرمان را به خدا واگذار میکنیم شما هم به پیروان قران اطلاع بده.
سلام دوست عزیز مطالب خوبی داری فقط شاید اگر یکم وبت رو ساده کنی تا زودتر تر بالا بیاد عالی میشه
به وب ما هم سر بزن و نظرتو بده
برترین آلبوم این هفته
www.vahid-Music.Blogfa.com

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">