...و عبور باید کرد

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۹/۲۱

تعطیله...

چهارشنبه, ۲ تیر ۱۳۸۹، ۱۰:۵۶ ق.ظ
بسم الله الرحمن الرحیم
ب.ی.ش.ا
مثل خیلی وقت پیش در عاشقی این دل تخته شده...بازم منتظر یه انفجاره ...

........................................................

*.میلاد تقی نهم امام است امروز...در کشور جود بار عام است امروز...
تبریک فرشتگاه به درگاه رضا...هر دم صلوات است و سلام است امروز...


*.تعطیلات تابستانی با برنامه ریزی خاصی از طرف پدر  از امروز شروع شد ! ...


*.حس عجیبی دارم واسه اعتکاف...اگه خدا بخواد اولین بارمه که دارم شرکت می کنم...می ترسم نتونم حقشو ادا کنم...


*.بعضی وقتا شرم می کنم از اینکه با بعضی ها در خیابون هم قدم بشم...خودمم جز همون بعضی ها هستم...چون اونی نیستم که یه بچه مذهبی باید باشه...و از این شرمسارم که هر رفتاری که اطرافیان از من می بینن...می ذارن پای اسلام...


                                                                                                             یا علی مددی...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۴/۰۲
مانا

نظرات  (۲)

سلام خانمی .
ممنونم از احساس مسئولیتت . مشکل خوابم نمی دونم به چه دلیلی ولی تا قسمتی حل شده . اگر اذیتم کرد حتمن به توصیه ات عمل می کنم .طب سنتی من هم قبول دارم .

ضمنن اعتکاف که رفتی حتمن یاد ما باش. امسال به خاطر امتحانات قسمت نشد که برم . اولین اعتکاف هر چی بخوای می گیری ها ... حواست باشه چی می خوای .
ان شا الله که این رجب رجبی باشه که آقا امام زمان از ما راضی و خوشنود باشه .
یا علی...
حقشو ادا نکنی؟؟
س اگه جای ما بودی که سه روز اعتکاف رو تو مسجد اعظم قم روزه خوری کردیم و انقدر چرت و پرت گفتیم که نزدیک بود مسخ بشیم چی میگفتی؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">