...و عبور باید کرد

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۹/۲۱

کجایی...کجایم...

دوشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۸۹، ۰۲:۲۲ ب.ظ
بسم الله الرحمن الرحیم...
ب.ی.ش.ا
این روز ها خودم را گم کرده ام... تنها ولم کردی و گذاشتی ام به امان خودم ! ...

........................................................

اول شخص : نمی دونی چه حالی پیدا کردم؟ وقتی بهم گفت عصرا این جا خلوته می تونی بیای همین جا درس بخونی...دست و پام داشت می لرزید...
دوم شخص : باورم نمی شه...آخه نمی دونی چطور باهامون برخورد کرد...سرشم بالا نیاورد...انقدر با حجب و حیا بود فکر کردیم حالو جلومون نشسته...

*.سوم شخص غائب : یکی از اعضای کمیته انضباطی دانشگاه اصفهان...

*.سمتشو نمی گم چون ممکنه این ماجرا فقط ۱ درصد اشتباه باشه و خدای نکرده آبروی کسی ضایع بشه !

*.حالو: مزارش در تخت فولاده اصفهانه...از دوستان ! امام زمان (سلام الله علیه) بودند...

                                                                                                            یا علی مددی...

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۳/۱۷
مانا

نظرات  (۶)

این نوشته ات منو یاد خاطراتم انداخت.... زمانیکه دل داشتم.....
یادش بخیر.........
من دارم یواش یواش خودم رو پیدا می کنم......
هدفم رو پیدا کردم..... دیگه برام مهم نیست بقیه چی میگن و چی فکر میکنن....
از خدا می خوام بهم ایمان قوی بده تا بتونم ثابت قدم باشم.....
بابا یه خورده شفاف سازی کن نغهمیدیم چی شد
پاسخ:
منظورم وجود فساد این چنینی در دستگاهی که خودش جمع کننده فساد هست بود...
سلام

یکی هست تو تخت فولاد اصفهان که گفت 2 کار را در عمرم نکردم...
1. غیبت
2. نگاه به نامحرم


بی ربط بود؟




راستی توام اصفهانی...؟ چه نزدیک...
اون که "بانو" میفرمایند حاج آقا رحیم ارباب هست که فرمود 5کار در عمرم نکردم......
۲۱ خرداد ۸۹ ، ۱۰:۱۶ یک نفر طلبه
یاد این ترانه افتادم
منو گذاشتی رفتی .....
خب چه کنم دیگه حالم امروز این جوریه
یا علی مدد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">