...و عبور باید کرد

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۹/۲۱

تنبلی...

يكشنبه, ۹ مهر ۱۳۹۶، ۰۳:۱۲ ب.ظ

خوشی هایی زودگذر...

اینه زندگی من...

تا میای یه کم شادی کنی که آره راهی وجود داره... یه اتفاقی می افته که ثابت می کنه نه... تو تنهایی... شاید بتونم خودمو از این تنهایی در بیارم... اما نمی تونم... قبلد نیستم... سریع گریم می گیره و خودمو لو می دم...

چه رویاهایی که نداشتم... البته خودم می دونستم این جوری می شه... اما فک می کردم می تونم درستش کنم... اما دیدم تنبل تر از اونم که خودمو به سختیش بدم... حیف این فرصتی که از دستش دادم... حیف... من باختم همین.

یا حسین...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۰۹
مانا

نظرات  (۱)

از دست دادن فرصت ها موجب غم و اندوه است.

لحظه هاتون رو در یابید و در لحظه زندگی کنید.شما تواناتر از چیزی هستید که فکر میکنید.

ان شالله موفق میشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">