...و عبور باید کرد

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۹/۲۱

نسو...

جمعه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۲۶ ق.ظ
تنها راه حلال، آسان، راحت و بدون گناهی که آدم می تونه برای لحظاتی دردها و غم و غصه هاش رو فراموش بکنه خوابه.

الا بذکرالله تطمئن القلوب که برای من جواب نمی ده!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۱۰
مانا

نظرات  (۶)

۱۱ بهمن ۹۳ ، ۱۰:۴۱ محمد محمودی
الا بذکرالله تطمئن القلوب

باز خوبه تونستی یه راه پیدا کنی .

من که خوابم هم نمیبره

از شبی 5 ساعت ، خوابم شده 3/4 ساعت ، راستی :

به پستی که توی مهرماه زدی یه سر بزن ( نور ) ، قرار شد کمتر بخوابی ،

 اینجوری که باز عقب میمونی ؟

پاسخ:
یه مدت عمل کردم روزی 5 ساعت عالی بود همه چیز سر جاش بود
مدتی گذاشتم کنار و نظم ام به هم ریخت
اما دوباره قراره شروع کنم.

انشاءالله خیرباشه ، هرچی که هست ،

مارو هم از دعای خیرت بی نصیب نکن

ممنونم

 

۱۵ بهمن ۹۳ ، ۰۴:۳۸ خارج از چارچوب
خواب خوبه...ولی صرفا یه تخدیر موقتیه!
۱۵ بهمن ۹۳ ، ۱۱:۵۸ بهنام جعفری
دلم خیلی تنگته...
برا منم جواب نمیده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">