...و عبور باید کرد

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۹/۲۱

نور

پنجشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۰۲:۲۱ ب.ظ

یکی از  خواسته هام از خدا در حال حاضر اینه که خداوند عنایت بکنه و ساعت خوابم رو در کمال صحت و سلامتی و عافیت و عاقبت بخیری* از هشت ساعت به شش ساعت در روز تقلیل بده!

برای انجام کارهام در طول روز یکی دو ساعت کم میارم.

اللهم  بکرمک فاستجب...


*. این رو از خواهرم یاد گرفتم وقتی می خواد یه دعایی بکنه که مستجاب بشه اما می دونه که احتمالا صلاح نیست برآورده بشه این قیود رو بهش اضافه می کنه که احتمال صلاح بودن پیدا بکنه!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۲۴
مانا

نظرات  (۹)

مثل همیشه عالی
پاسخ:
!
قیود خوبی بود! یاد گرفتیم!:دی
الان دارم غبطه می خورم به این که هیچ جای دیگه ای وقت تلف نمی کنی اونقدر که آخرین چاره برای رسیدن به کارات، کم شدن ساعت خوابته!
پاسخ:
این طوری ها هم نیست...
از بس تو این سال ها وقتم رو تلف کردم که الآن یادم افتاده باید جبران کنم...
۲۵ مهر ۹۳ ، ۱۴:۰۲ محمد مهدی
چه خوبه این‌جوری دعا کردن
۲۷ مهر ۹۳ ، ۰۰:۱۹ پلڪــــ شیشـہ اے
من از دیروز که این و خوندم هی دارم اون چیزی که میخواستم رو این طوری تکرار میکنم

حال خودمم به هم خورد از بس مصنوعی بود ... دیگه ...
پاسخ:
چی مصنوعی بود؟
۲۹ مهر ۹۳ ، ۰۹:۲۶ پلڪــــ شیشـہ اے
دعای خودم دیگه.
من می‌گم «ان‌شاء‌الله» که یعنی بگم همه‌چی دست ِ خودته، ما چیزی نیستیم، بعدش‌م فکر می‌کنم این‌طور گفت‌م باعث ِ اجابت ِ خواسته‌ام می‌شه، انگار به‌م وحی شده‌باشه، به خریّت خودم پی می‌برم :]
۱۸ آبان ۹۳ ، ۲۳:۵۹ سید محمد رضی زاده
برای این کار باید ساعت خواب را بیاورید عقب تر، یعنی حوالی 22 - 22:30
آنوقت بصورت خودکار ساعت 3:30 - 4 صبح بیدار می شوید.

سلام

یا ولی العافیة، اسئلک العافیة، عافیة الدین والدنیا والاخرة،

۱۰ آذر ۹۳ ، ۲۲:۰۱ سیده (آویزون)
عالی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">