...و عبور باید کرد

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۹/۲۱

...ه...

شنبه, ۵ مهر ۱۳۹۳، ۰۹:۱۷ ب.ظ
به خیال خودم می خواستم نه روز دهه ی ذی الحجه رو روزه بگیرم چون ثواب و اثراتش خیلی زیاده...
امروز روز دومی بود که گرفته بودم
از فردا هم کلاس ها شروع می شه
هر چند که چشم ام آب نمی خوره مدیرگروهمون که استاد این ترممون هست بیاد سر کلاس و کلاسا تشکیل بشه
جناب برادر عنایت کردند و با توجه به کم خوری و بی اشتهایی مزمنی که دو سه ساله پیدا کردم و با توجه به جثه ی بسیار لاغر و نحیف پیش پدر افاضه کردند که تو لاغری و نمی خواد روزه بگیری
پدر هم که حساس
فرمودند من راضی نیستم روزهایی که می ری دانشگاه روزه بگیری
هیچی دیگه ما هم مجبور شدیم بگیم چشم
و چشم غره ای هم به برادر برویم
به ما نیومده از این قرطی بازی های مذهبی
والا !
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۰۵
مانا

نظرات  (۵)

وبتون خععععلی باحاله
۰۵ مهر ۹۳ ، ۲۱:۵۴ مصطفی فتاحی اردکانی
گوش دادن به حرف والدین واجب و روزه مستحب است و چه نیکو کاری کرده اید
پاسخ:
الاعمال بالنیات!
۰۷ مهر ۹۳ ، ۰۵:۱۸ محمد مهدی
اومدم بگم اگه با نیت خوب بی‌خیال روزه شده بودید.. که کامنت آخرو دیدم دیگه. حرفی برای گفتن نمی‌مونه!
پاسخ:
غرض رویت بی توفیقی بود که حاصل شد. این بنده همواره نظاره گر چنین وقایعی برای خویشتن بوده ام و هستم و خواهم بود!
۰۷ مهر ۹۳ ، ۰۹:۵۴ پلڪــــ شیشـہ اے
اینطوری زور میگه.
مثل وقتی من میخوام برم گلستان میگن نمیشه و ...
بعد من بیشتر بیشتر به بی توفیقی خودم پی میبرم.
۱۶ مهر ۹۳ ، ۰۰:۲۳ زهره سعادتمند
اصن نکته ش اینجاس که مذهب قرطی بازی بردار نیست!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">