...و عبور باید کرد

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۹/۲۱

من دوست می خوااااام...

شنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۳، ۱۰:۵۳ ب.ظ
احساس می کنم روز به روز دارم افسرده تر می شم و تو لاک تنهایی خودم بیشتر فرو می رم...مثل روزهای تلخ اصفهان...به چند تا دوست نیاز دارم...چند تا نه...یکی هم باشه کافیه..دوستایی که ارتباط باهاشون حس و حالم رو عوض می کرد...آدم واقعا بدون دوست نمی تونه دووم بیاره... نمی دونم این دو سه سال رو چطوری تونستم بدون حتی یه دوست سر بکنم...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۲۲
مانا

نظرات  (۶)

۲۳ شهریور ۹۳ ، ۱۱:۳۳ واقعیت سوسک زده
من هم همینطور , یکی کافی نیست چون اگه بره باز آدم تنها میشه, همون چند تا خوبه ...
این خود فرد هست که برای خودش دوست میسازه
و البته خودش هم دوستاش رو از خودش ترد میکنه ...
۲۴ شهریور ۹۳ ، ۰۰:۵۳ پلڪــــ شیشـہ اے
اونقدر حالم گرفته بود
وقتی دیدمش و صحبت کردیم 
خیلی حس سبکی داشتم

دوست نعمته
خدا نعمتش رو از آدم دریغ نکنه 
پاسخ:
آمین
۲۹ شهریور ۹۳ ، ۱۶:۳۸ خارج از چارچوب
دوستی که واقعا دوست باشه! والا تنهایی ترجیح داره به ظاهر دوستای منفعت طلب
حتی منم که چند تا دوست داشتم و یه زمانی حسابی دور رو برم شلوغ بود الان تنهام. همه شون سر زندگی خودشونن و اینکه باز دور هم جمع بشیم برام یه فانتزیه. حتی اینکه گاهی سراغمو بگیرنم فانتزیه!
دوست یکی از نعمتای بزرگ خداس. الهی زودتر خدا این نعمتو بهت بده و ازت نگیره!
پاسخ:
من نمی تونم تو وب ات برات نظر بذارم!!
چرا آخه؟ بعضیای دیگه ام گاهی اینو می گن! واقعا نمی دونم مشکلش چیه! اونم منِ عاشق کامنت!!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">