...و عبور باید کرد

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۹/۲۱

Ramadan

شنبه, ۷ تیر ۱۳۹۳، ۰۹:۲۶ ب.ظ

خدایا من همون روزه داری هستم که عیدای فطر نماز صبحم قضا می شه...بدون با کی طرفی... البته می دونی!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۰۷
مانا

نظرات  (۷)

۰۷ تیر ۹۳ ، ۲۲:۰۱ واقعیت سوسک زده
 ما هم بدونیم با کی طرفیم دیگه احسن الحال میشیم :)

فالله خیر حافظا و هو ارحم الراحمین

فکر کنم کفایت کنه

۰۸ تیر ۹۳ ، ۱۹:۲۰ مرتضی آزاد
سلام. خیلی عالی بود.
۱۰ تیر ۹۳ ، ۱۵:۵۷ پلڪــــ شیشـہ اے
و ی جایی میگه اگر پرده ها کنار میرفت و بنده من میدونست چه قدر من دوستش دارم تاب نمی آورد ...

خیلی دوست داشتم این و ... خیلی آرومم کرد 
http://bayanbox.ir/id/7757696895087953873
توی این صوت میگه گوش کن ... گوش کن 
پاسخ:
مرسی دوست خوبم
سلام
کلیک رنجه می کنین مومن ؟

این بار با مطالبی با عنوان :
دلم به دامانت یا رحیم
 کاری کرده ایم ؟؟؟
 نعمت وسوسه شیطان!
مردم نا مَحرم



الهم الرزقنا توفیق الشهاده فی امر ظهور مولانا المهدی(عج)
و توفیق الشفاعة الزهرا (س) فی یوم الحساب


مارو هم دعا کن مومن 
 nishtar.ir

۱۵ تیر ۹۳ ، ۱۲:۰۳ فانوس جزیره
سلام علیکم
دعوتید به دیدن رایگان فیلم
اینجا شهر دیگریست

راجع به غربت دو روز آخر زندگی امیر المومنین علی (علیه السلام)

به کارگردانی: احمدرضا گرشاسبی
با حضور عوامل فیلم و اهل قلم

اطلاع بیشتر:
azf06.blog.ir

بزرگوار می توانید با دوستان و خانواده خود تشریف بیاورید.
لطفا رسانه باشید و به دوستانتان اطلاع دهید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">