...و عبور باید کرد

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۹/۲۱

زندگی س... (2)

جمعه, ۶ تیر ۱۳۹۳، ۰۲:۳۴ ب.ظ

هی می خوام به روی خودم نیارم...خودم رو به بی خیالی بزنم واقعا نمی شه... متنفرم از این زندگی و شرایطی که دارم...حتی گاهی وقت ها به سر به نیست کردن خودم هم فکر می کنم...

یادمه وقتی بچه بودم و از چیزی و خودم و زندگی ناراحت می شدم نفسم رو نگه می داشتم تا خودم رو بکشم...روی دیوار خونه جاهایی که دیده نمی شد ریز با مداد می نوشتم مرگ بر زهرا دمیرچی... یه بار هم عموم دیده بود پرسیده بود چرا اینو نوشتی...اما دریغ که نمی دونستم هیچ وقت کسی نمی تونه با حبس نفس هاش خودکشی کنه...


کسی که بیمار است هذیان هم می گوید!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۰۶
مانا

نظرات  (۴)

۰۶ تیر ۹۳ ، ۲۲:۰۵ پلڪــــ شیشـہ اے
من حتّی وقتی خیلی از همه زندگی نکبتم حالم بهم میخوره بازم آرزوی مرگ نمیکنم ... تو فکر خودکشی هم نمیرم ...
آخِ من ترسو تر از این حرفا هستم + خیلی جون دوستم!!

ان شاءالله که زندگیت ،زندگیمون آروم و قرار بگیره!
کنار حرم امام رئوف ب یادت بودم!
واسطه خیر زندگی من دوست دارم آبجی
۰۶ تیر ۹۳ ، ۲۳:۰۴ پلڪــــ شیشـہ اے
دل مردگی +++
۰۷ تیر ۹۳ ، ۰۱:۱۶ خارج از چارچوب
من قلبا ناراحتم
آخه چرا؟!
پاسخ:
خودم هم نمی دونم چرا!
شاید چون اون جایی که باشم نیستم، شاید چون از زندگیم لذت نمی برم، شاید چون خیلی از اهدافم عقب هستم، شاید چون نمی تونم خودم و محیطم رو تغییر بدم و خیلی شاید های دیگه...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">