...و عبور باید کرد

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۹/۲۱

فرا اعتماد به نفس

سه شنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۲، ۰۵:۴۵ ب.ظ

اولاً من انشایم را با نام خدایی که جهان و جهانیان را با نظم و شکوه آفریده است شروع می کنم.


با دیدن این عکسا، که از دفترچه انشاء زهوار درفته ای گرفتم که تو اسباب کشی اخیر از توی آت و آشغال ها و کاغذ های باطله پیدا کردم و نمی دونم هم مال کدوم سال دبستان و احیانا راهنماییم هست،متوجه می شید که من عجب اعتماد به نفسی دارم که می خوام نویسندگی یاد بگیرم !





یاسر یاسر میثم...میثم به گوشم...این جا نقل و نبات می ریزن وحشتناک...کبوترا رو بفرستید !
واللللا..آخه مردم آزاری هم حدی داره...متاسفم که مردم ما این قدر بی شعورن که مراعات هیج چی رو نمی کنن...گوشم رفت از این همه صدای بمب و خمپاره و ترقه...عجب بساطیه ها...حقتونه که اون دنیا تو آتیش حق الناس هایی که امشب واسه خودتون جمع می کنین بسوزین !

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۲۷
مانا

نظرات  (۲)

۲۹ اسفند ۹۲ ، ۰۹:۴۸ پلڪــــ شیشـہ اے
هعییییییییی گفتی ... چارشنبه سوری
انشات که خیلی خوب بود ...
این مال دبستان ،دست خطت هنو تکامل نیافته بوده ;)

۰۵ فروردين ۹۳ ، ۱۲:۴۰ سید محمد رضی زاده
و نکته قابل تأمل اینجاست که اگر چهارشنبه سوزی یک رسم اسلامی بود، چند نفر در این مرز و بوم خود را مقید به انجام این رسم می کردند؟
چقدر مقالات در رابطه با آسیب های اجتماعی و فرهنگی چهارشنبه سوزی نوشته می شد..؟ چقدر اسلام را به خرافات و عقب ماندگی متهم می کردند؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">