...و عبور باید کرد

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۹/۲۱

قِلتُ

پنجشنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۲، ۱۱:۳۰ ق.ظ
دیروز که اومدم بیرون از خونه و از جدول کنار خونه امون که پر از برف شده بود رد شدم...نا خود آگاه رفتم به زمستان حدود ده سال پیش و قبل تر از اون...توی این ده سالی که از دیار خیلی برف خیز یعنی مشگین شهر جدا شده بودم و البته خیلی هم خوشحالم ! با بارش برف در این حد رو به رو نشده بودم...قدم زدن روی برف چند سانتی و شنیدن صدای نرمش اون زیر قدم ها حس خیلی خوبی بهم داد و من رو دلتنگ زمستان سال ها قبل کرد...اما فقط این احساس لذت همین چند لحظه بود و بعد از اون آنچنان سرما غلبه کرد که شروع کردم به لعن و نفرین کردن به زمستان و جد و آبادش ! همه ی چیزهایی که توی زندگی من رو آزار می دن یک طرف و احساس سرما و هوای سرد و یخبندان هم یک طرف.
به خاطر همین بیزاری از هوای سرد و اذیت شدن از هوای سرده که فکر نمی کنم هیچ وقت بتونم تجربه ای مثل تجربه ی دیروز داداشم و آبجیم رو داشته باشم.

دیروز تو خیابون به خاطر سرمای خیلی زیاد داشتم گریه می کردم ! یعنی در این حد ! خدایا به فریاد اون هایی که به هر نحوی امکان گرم کردن خودشون رو تو این هوای یخبندان ندارن برس !






تازگیا به این نتیجه رسیده بودم که اگه صبح تا نه ده نخوابم و زود تر بیدار بشم حتما در طول روز از کارهام عقب نمی افتم اما چند بار که صبح زود بیدار شدم و تا ساعت نه ده به جای درس خوندن یا انجام کارهام ،کارهای الکی و وقت تلف کن انجام دادم به این نتیجه رسیدم که بهتره بسیار سنگینانه بخوابم و همون ساعت نه ده بیدار شم.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۱۷
مانا

نظرات  (۱۸)

چقد باحال خوش بگذره

باید برنامه ریزی کرد

سلام

زمستون هم مثل فصل های دیگه قشنگی های خودشو داره

یادمه یه بار یه بکی گفت : مثلا صبح از خونه میای بیرون میبینی

هوا بارونی یا برفی یا هرچیزه دیگس ، . میگفت : نباید بگیم  اهَ ، چه هوایی ، چه وقته بارون بود یا ... . میگفت خدا بهتر میدونه یا من و امثال من ، بارون و برف نعمته ، میگفت : اگه این کارو بکنیم یعنی ما بهتر از خدا میدونیم .و ای خودش کلی .....   هستش .

تقصیر خودته میخواستی یذره گرمی میخوردی بعدش میرفتی بیرون .

عسل ، خرما ، زنجفیل ( زنجبیل ) ، دارچین ، کله پاچه خوریت که ملسه

یه دست میخوردی بعدش میرفتی برف بازی .

زمستان پوستین افزود بر تن کدخدایان را

ولیکن پوست خواهد کند ما یک لا قبایان را
ره ماتم سرای ما ندانم از که می پرسد

زمستانی که نشناسد در دولت سرایان را
به دوش از برف بالاپوش خز ارباب می آید

که لرزاند تن عریان بی برگ و نوایان را
به کاخ ظلم باران هم که آید سر فرود آرد

ولیکن خانه بر سر کوفتن داند گدایان را

۲۰ بهمن ۹۲ ، ۲۳:۳۶ پلڪــــ شیشـہ اے
آدمای خاص سرمایی
از سرما گریه کن
این قدر بدم میاد از اینجور آدما :-)
البته دور از جوون شما :-)

سلام

چرا دیر آپ مکنی

قلم توی دستت قشنگ بازی میکنه

زیبا مینویسی

۲۱ بهمن ۹۲ ، ۲۳:۱۴ خارج ازچارچوب
شما دو صفحه دیگه‌م از بدی سرما میگفتی همین دوتا عکس بس بود برای این‌که خلافش ثابت بشه!
۲۴ بهمن ۹۲ ، ۱۵:۳۵ ✿ηαℨ ʟḯ✿
سلام
عجب ادم برفی ای!!!! خوشگله
سرما!!! شما مگه اهل شهر سردخیز نیستین؟چرا بدتون میاد از سرما؟
عکس دومیه جالبتره !! کاملا معلومه ازسرما بدتون میاد ببین با چه شور و شعفی داره گلوله برفی یخ رو پرتاپ میکنه:)
من تازه متولد شدم:)
با تبادل لینک موافقین؟

سلام

زیباست

موفق باشی

اینجا ها آیکون گل و بلبل نداره

نمیشه آ؛یکون زد

یا من بلد نیستم

 

پاسخ:
نه ندارع !

من که کاری نکردم ابجی زهرا هر کی هم گفته خیییییییییییلی اشتباه کرده

زیباست ...
آبجی زهرا چرا بیخودی تهمت میزنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
منو اون کاری نکردم هرکی هم گفته خیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی غلط کرده گفته اگه راست بود چیزی نمی گفتم ولی درحالی که راست نیس 
ضمنا اونکی باید قهر کنه منم نه شما
زهرا خانوم کار درستی نکردیاااااااااا
اومدی لیچار بارمون کردی رفتی کار ما نبوده

سلام

فکنم از بس توی سرما بودی ( دور از جونت منجمد شدی )

آپ نمیشی

یخیدی

۰۷ اسفند ۹۲ ، ۱۶:۳۱ مـَـ ه جَـبـیـטּ
:)

آمین
.
۰۸ اسفند ۹۲ ، ۰۹:۵۲ پلڪــــ شیشـہ اے
پَ شما چ قده سرتون شلوغه
اینجا یخ زد ک خوب پس!!
خداب وقتتون برکت بده آبجی خانوم
:|)
ی نفر ک دلش برات تنگ شده هیف(حیف) ک آیکون دلتنگی نداره اینجا 
/*\ /*\ /*\
اینم گل
۰۹ اسفند ۹۲ ، ۰۷:۳۵ پلڪــــ شیشـہ اے
سلام آبجی
نمیدونم .اشکال از قلم کج منه خواهر!
دست خودتون مریزاد! ممنون
خوب من و ب صورت کمپکت میارن تهران و برمیگردونن چ جوری بیام ببینمت آبجی! همش کلاس داشتیم جات خالی فرصت نبود! حتّی نشد ی پیامک ساده بفرستم خبرت کنم! ان شاءالله تا قبل عید بابروبچ ممکن بیاییم اون وقت اگه فرصت داشتی میگیم بیایید ی جا همدیگه رو ببینیم! ن تناقض نداره دیگه الان!
خیلی خوبه ک سرتون شلوغه! ان شاءالله وقت هاتون پربرکت! انگیزه؟! احتمالاً خیلی خسته ای واسه همینه!

سلام

چرا آپ نمیشییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

خدا نکرده یخیدی

موفق باشی  و پیروز

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">