...و عبور باید کرد

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۹/۲۱

faild

چهارشنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۲، ۱۱:۵۹ ق.ظ

قسمت رو نمی شه دور زد وگرنه اون ما رو دور می زنه !

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۱۸
مانا

نظرات  (۱۰)

قسمت رو میتونیم تغییر بدیم بشرطها...
پاسخ:
همون بشرطا پدر ما رو در آورده !
تجربه شده 
چقدر منفی مینویسی،؟چقدر از زمین و زمان گله داری ؟ یه بار نشد نوشتتو بخونم شاد شم، انرژی بگیرم، چقدر میخوای دیگران هی دلداریت بدن؟خسته نشدی؟؟؟
پاسخ:
من رئال می نویسم ! یعنی خود خود واقعیت رو ! در ضمن از زمین و زمان هم گله ندارم از خودم گله دارم. هیچ وقت هم انتظار نداشتم کسی دلداریم بده یعنی خیلی وقته که چنین انتظاری رو از این دنیا ندارم ! من فقط دارم به اشتباهاتم فک می کنم همین !
۱۸ دی ۹۲ ، ۲۳:۵۳ محتـ ـسبـ
مگه میدونیم قسمت چیه ؟ از کجا معلوم دورش نزده باشیم !!!! شاید دور زدیم و خبر نداریم !!!!! :|
منفی نیست حقیقتیه که تلخه
۲۰ دی ۹۲ ، ۲۳:۲۱ پلڪــــ شیشـہ اے
:|
:|
:|
:|

قسمت بود
بنویسم
دلداری

سلام

هر کو نکند فهمی زین کلک خیال انگیز --- نقشش به حرام ار خود صورتگر چین باشد
جام می و خون دل هر یک به کسی دادند --- در دایره قسمت اوضاع چنین باشد
در کار گلاب و گل حکم ازلی این بود  --- کاین شاهد بازاری وان پرده نشین باشد

در دایره ی قسمت
ما
نقطه ی تسلیمیم...
۲۲ بهمن ۹۲ ، ۱۸:۳۱ ضیاءالدین حسنی
اصل همه کارها اختیاره!
داریم خودمونو گول میزنیم فقط با این الفاظ....
خدا بهمون اختیار داده!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">