...و عبور باید کرد

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۹/۲۱

فتصدق!

سه شنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۲، ۰۶:۲۰ ب.ظ

بده در راه خدا !

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۱۰
مانا

نظرات  (۶)

۱۱ دی ۹۲ ، ۱۴:۵۷ فانوس جزیره ...
دردهایم به تو نزدیک ترم کرده طبیب
حرفم این است که یک وقت مداوا نشود!

سلام علیکم
عزاداری ها قبول ان شاالله ...
التماس دعا ...  

سلام

قشنگ مینویسی

ادامه بده

میشه توضیح بدی آخه من نفمیدم
منم نفهمیدم، نوشته هاتو خیلی وقته میخونم ولی چنگی به دل نمیزنه!فکر نمیکنی بهتره پر بارتر باشه؟ اگه وقت نداری خوب ننویس! وبلاگت شبیه چرک نویسای دفتر خاطرات شده!
پاسخ:
من برای دل خودم می نویسم اتفاقا قصدم هم همینه که خاطره نویسی باشه منتها برای خودم نه کس دیگه ای ‍!
۱۴ دی ۹۲ ، ۱۱:۲۹ مـَـ ه جَـبـیـטּ
خواهر
شوما آرشیوت کجاست ؟!

آخه یکی مث من کِ یه قرن در میون وقت میکنه بِ همساشه هاش سر بزنه، چه جوری مطالب نخونده تو بخونه آخه ؟!!!
۱۱ بهمن ۹۲ ، ۱۳:۱۶ سید محمد رضی زاده
ان الله یجزی المتصدقین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">