...و عبور باید کرد

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۹/۲۱

oops...

يكشنبه, ۱ دی ۱۳۹۲، ۱۱:۳۷ ب.ظ

و  هم چنان من نتوانسته ام یک چله ی کاملی بگیرم...بیشترین مدتی که توانسته ام زیارت عاشورا را هر روز پشت سر هم بخوانم بیست روز بوده است...بعد از آن دیگر گذاشتمش کنار...حدیث کساء، دعای عهد و سایر ادعیه هایی که خواندن هر روزه شان و تذکر مکررشان از امور بسیار مهمی هستند هم همین طور، در زندگی ام محجور مانده اند و من دلیلش را تا به حال نیافته ام...

و جالب ترش این که گاهی وقت ها این ذکر ها و ادعیه ها را دسته جمعی برمی دارم و به آخر نمی رسانم و به جای ثواب بردن کباب مدیون شدن هم برگردنم نقش می بندد...

حال چله ای را از امروز تصمیم گرفته ام انجام دهم...اما فکر نمی کنم این یکی را هم به سرانجامش رسانم...

با این وضعیت آیا می توان امید داشت که ذره ای از حقیقت اربعین را دریابم؟ هیهات !

محجور یا مهجور؟ نمی دانم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۰۱
مانا

نظرات  (۶)

۰۲ دی ۹۲ ، ۰۸:۵۸ پلڪــــ شیشـہ اے
:(
۰۲ دی ۹۲ ، ۰۸:۵۸ پلڪــــ شیشـہ اے
آیکون حس همدردی
۰۴ دی ۹۲ ، ۱۴:۱۶ زهره سعادتمند
من تو کل عمرم یه چله گرفتم
اونم ترک یه گناه بود

برکاتش رو هم به وضوح دیدم البته

سلام

آبجی خانوم

دیگه سری نمی زنید راه دور خب

۰۵ دی ۹۲ ، ۰۹:۲۴ محمد جواد حیدری پرچکوهی
محجور یا مهجور یعنی چی؟
۰۶ دی ۹۲ ، ۰۹:۲۴ سید گمنام
سلام عزیز دل
انشاالله در تصمیم جدیدت ثابت قدم باشی.

برای ما هم دعا کن..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">