...و عبور باید کرد

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۹/۲۱

آه...

شنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۵۹ ب.ظ
دلم گرفته...انقدر که می خوام یک گوشه ای کز کنم و انقدر گریه کنم و با خدا حرف بزنم تا حال و هوای دلم عوض بشه...اما با خودم می گم خدایا اگه الآن ماه مبارک بود بهت احساس نزدیکی بیشتری می کردم و خیلی تحویلم می گرفتی مگه نه؟
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۱۹
مانا

نظرات  (۵)

____________@@_@__@_____@
___________@@@_____@@___@@@@@
__________@@@@______@@_@____@@
_________@@@@_______@@______@_@
_________@@@@_______@@______@_@
_________@@@@_______@_______@
_________@@@@@_____@_______@
__________@@@@@____@______@
___________@@@@@@@______@
__@@@_________@@@@@_@
@@@@@@@________@@_____
_@@@@@@@_______@_____
__@@@@@@_______@@_____
___@@_____@_____@_____
____@______@____@_____@_@@
_______@@@@_@__@@_@_@@@@@
_____@@@@@@_@_@@__@@@@@@@
____@@@@@@@__@@______@@@@@
____@@@@@_____@_________@@@
____@@_________@__________@
_____@_________@_____
_______________@_____
____________@_@_____

کاش میشد این حال رو تا سال دیگه حفظ کرد

...افسوس.

سحر با باد می‌گفتم حدیث آرزومندی ،،، خطاب آمد که واثق شو به الطاف خداوندی
دعای صبح و آه شب کلید گنج مقصود است ،،، بدین راه و روش می‌رو که با دلدار پیوندی
قلم را آن زبان نبود که سر عشق گوید باز ،،، ورای حد تقریر است شرح آرزومندی
دلم گرفته ساقی
باید تو رو ببینم ..
برو یک روضه ای گوش بده

انشاالله سبک میشی و قشنگ تر میتونی با خدا حرف بزنی

ــــــــــــــــــــ
خدا قوت

بروزیم به مناسبت 5 شوال

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">