...و عبور باید کرد

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۹/۲۱

شمس الشموس

پنجشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۲، ۰۸:۲۷ ب.ظ

همسایه ی طبقه ی پایینیمون این عکس رو زده کنار در ورودیشون...

هر موقع می رم بیرون موقع برگشتن که چشمم می افته بهش و دلم می لرزه دوست دارم زیر لبم زمزمه کنم

صلی الله علیک یا علی بن موسی الرضا المرتضی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۲۷
مانا

نظرات  (۶)

در مورد پست قبلی که درباره ی سفر به تهران بود:
فکر میکنم دارید اشتباه میکنید که روزه نمیگیرید. شما چون برنامه ی مشخص دارید برای سفر به تهران آن هم با این کثرت، کثیرالسفر حساب میشوید و روزه بهتان واجب است. خوب است احتیاطا یک سوالی از دفتر مرجع تقلیدتان بکنید. 
پاسخ:
ممنون
کثیر السفر محسوب نمی شم چون این برنامه ی من مقطعی هست و ممکنه فقط یک ماه طول بکشه اما برای کثیر السفر باید دو ماه و بیشتر از آن در سال در سفر در سفر باشم تا کثیر السفر به حساب بیام
۲۸ تیر ۹۲ ، ۱۳:۳۷ سجاد عبدی
یا رضا (ع) ....
۲۸ تیر ۹۲ ، ۱۵:۴۷ زهره سعادتمند
شاید باورت نشه ولی من از نمیدونم کی که یه بار گفتی برات صلوات خاصه بفرستم توی حرم، از اون موقع دیگه هروقت که میرم ناخودآگاه یادت میفتم. و صلوات خاصه میدم برات.
تا جایی که من میدانم، همین برنامه ی مقطعی تان هم اگر به صورت منظم باشد، در طی مدتش کثیرالسفر محسوب میشوید. اینکه چند مدت طول بکشد اهمیتی در مسئله ندارد. مهم این است در بازه ای زمانی، شما هرروز رفت و آمدی «برنامه ریزی شده» به شهری داشته باشید.
بهرحال فکر میکنم احتیاط به این باشد که باز یک سوالی با ذکر جزئیات، از دفتر مرجعتان بپرسید. و اگر من اشتباه کرده بودم، اینجا بگوئید تا من هم از اشتباهم دربیایم :)

سلام

قبول باشه

با دمه طبقه پائینی ها گرم  .

 

 

مجبور شدم به هرکسی رو    بزنم

در محضر  هر  غریبه  زانو    بزنم

تحقیر  شدم چون که  فراموشم  شد

یک سر به شما ضامن آهو    بزنم

 

۳۰ تیر ۹۲ ، ۲۱:۵۳ خارج ازچارچوب
دلمون تنگ شده برا هوای حرم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">