...و عبور باید کرد

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۹/۲۱

پله پله

پنجشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۰۸ ق.ظ

بعد از سالیان سال گشت و گذار و چرخیدن در نت چند روزه که به این نتیجه رسیدم اینترنت حسابی وقتم رو تلف می کنه !

چون حساب شده و تعیین شده ازش استفاده نمی کنم هر صفحه ای رو شانسی باز می کنم و از توی اون صفحه چندین صفحه ی دیگه و باز هم به همین شکل و می بینم که کلی وقتم تلف شد

از وقتی با وبلاگ ܓ✿ تو فقط لیلی باش ܓ✿ آشنا شدم دنیایی که نویسنده ی وبلاگ داره خیلی ذهنم رو به خودش مشغول کرده درسته که اون متاهله و صاحب زندگی و بچه و استقلال های خاص دوران متاهلی رو داره اما وقتی که فکر کردم دیدم من مجرد هم در حد خودم می تونم سهمی از نوع دیدگاه و زندگی که برای خودش درست کرده داشته باشم

طبق توصیه ی یکی از پست هاش برای خودم برنامه ی روزانه ریختم و خودم رو ملزم کردم که اون ها رو انجام بدم از وقتی که این برنامه ریزی رو شروع کردم کم تر وقتم تلف شده کم تر بیکار تو خونه گشتم و گفتم پس من چی کار کنم حوصله ام سر رفته و حالا هم دارم به خاطر انجام برنامه هایی که ریختم از چیزهایی که وقتم رو به شدت تلف می کنند و از طرفی خیلی هم دوستشون دارم کناره می گیرم

امیدوارم بتونم با این روش به یکی از آرزوهای خودم یعنی استمرار داشتن در یک کار و نصفه کاره ول نکردن اون کار برسم.

این آشنایی رو به فال نیک می گیرم ان شاء الله که بتونه منشاء تغییرات بزرگ تر باشه. خدا رو شکر می کنم و از صاحب وبلاگ تو فقط لیلی باش هم ممنونم و از خدا می خوام که اخلاص بیشتر از قبل رو بهش بده تا باز هم بتونه نوشته هاش در دیگران اثر گذار باشه.


بنا به دلایلی کاملا شخصی اسم وبلاگم رو تغییر دادم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۱۶
مانا

نظرات  (۲)

انشا الله
۱۸ خرداد ۹۲ ، ۱۸:۳۳ خارج ازچارچوب
چه با انرژی! مبارکه
پاسخ:
ممنون کامنتتون بهم انرژی داد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">