...و عبور باید کرد

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۹/۲۱

سوز وُ ساز...

پنجشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۱، ۰۵:۲۳ ب.ظ
سَیـِّدی...

به یاد شهید ایلیا...

عصر ِپنج شنبه ای دلم گرفته...

مثلـــِ عصر های جمعه ای که دلم می گرفت...هم نوا با زیارتـــِ آلـــِ یاسینـــِ خوابگاه راه می افتادم...قدم زنان خودم را به حرم الشهدای دانشگاه می رساندم و عقده ی دل باز می کردم...

یا مثلـــِ شب های پنج شنبه ای که دل گرفته وارد گلستانــــِ شهدای اصفهان می شدم...تا به دیدار ِ  تک تکـــِ شهدایی که در طولـــِ چندین سال همیشه همراهـــِ لحظات تنهایی ام بودند...نمی رفتم و حرف های دلم را نمی زدم و تا گوشـــِ جانم هم صدا نمی شد با ظلمتُ نفسیـــِ کمیلـــِ خیمه ی گلستان..آرام نمی گرفتم...

یا مثلـــِ هر روز صبحی که در ایستگاهـــِ اتوبوســـِ نزدیکـــِ مقبره ی آیت الله خوانساری پیاده می شدم و بعد از سلام دادن و دعای عهد خواندن...پیاده به سمتـــِ دانشگاه راه می افتادم...

عصر ِ پنج شنبه ای دلم گرفته...

عصر ِ پنج شنبه ای دلم هوای گلزار ِ شهدای اصفهان را کرده...

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۸/۱۱
مانا

نظرات  (۲)

۱۱ آبان ۹۱ ، ۱۷:۳۷ سفیـــد کمــــرنگ
پیاده...
۱۱ آبان ۹۱ ، ۱۸:۰۴ هــــــــــآیدی


و چقدر آرامش ِ گلزار عجیب است ..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">