...و عبور باید کرد

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۹/۲۱

زندگی...

شنبه, ۶ آبان ۱۳۹۱، ۱۱:۲۴ ق.ظ

یا سَیـِّدی...

به یاد ِ شهید ایلیا...

.

.

.

.

.

همین نقطه ها کفایت می کنند...تمامـــِ حرف هایی که در دل دارم را...


 چو بشنوی سخن اهل دل مگو که خطاست          سخن شناس نه‌ای جان من خطا این جاست
سرم به دنیی و عقبی فرو نمی‌آید          تبارک الله از این فتنه‌ها که در سر ماست
در اندرون من خسته دل ندانم کیست          که من خموشم و او در فغان و در غوغاست
دلم ز پرده برون شد کجایی ای مطرب          بنال هان که از این پرده کار ما به نواست
مرا به کار جهان هرگز التفات نبود          رخ تو در نظر من چنین خوشش آراست
نخفته‌ام ز خیالی که می‌پزد دل من          خمار صدشبه دارم شرابخانه کجاست
چنین که صومعه آلوده شد ز خون دلم          گرم به باده بشویید حق به دست شماست
از آن به دیر مغانم عزیز می‌دارند          که آتشی که نمیرد همیشه در دل ماست
چه ساز بود که در پرده می‌زد آن مطرب          که رفت عمر و هنوزم دماغ پر ز هواست
ندای عشق تو دیشب در اندرون دادند          فضای سینه حافظ هنوز پر ز صداست


پَســــا نوشت : عطف به ناب... فقط در حرمــــِ مولا علی پهن شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۸/۰۶
مانا

نظرات  (۳۰)

چه خوش
شما هم خاموش می آیید پیش ما؟
در این خمار ، کسم جرعه ای نمی بخشد
ببین که اهل دلی در میان نمی بینم
بیا...
۲۱ آبان ۹۱ ، ۱۰:۵۹ محمد رجبی (طه)



سلام . وقتتون بخیر و خوشی
ان شالله در پناه حق متعــــال
عابدو غنی و پیروز و شادو زیبا
و با خانواده در سلامت باشید
هرروزپربارتر از روزقبل ان شالله

بعد ماه ها برگشتیم به وبلاگ

و باز بیشتر از قبل خواهیم بود
باز دور از همه ی ناخوبی های
این دنیا و این روزهای ناآســان
باهمــــ دور همـــــ برای همـــــ
مینویسیمــــــــ ومیخونیمــــــــــ


_______________________________

_____نقدی بر دغدغه های هنر امروز_____

_____و برخورد سینما-تئاترِ با مخاطب_____

_______________________________


من که دیگه از زبون تو سر در نمیارم!
پاک عوض شدیا!!!
چی شدی دوست خوب من؟؟!!!
قدیما ما زیر دیپلما ام می فهمیدیم...الان انگار برای خودت می نویسی...یا شایدم من گیرنده هام مشکل دارن!
سلام آبجی خوبی می خوام وبلاگ باز سازی کنم چطوری اسم وبلاگ ،قالبشو از جای دیگهانتخاب میکنن، براش آهنگ بزارم بانه؟اسم جدیدم خوبه دیگه بااین اسم برام نظر بذار به نظرت باسازی کنم یا حذف می خوام کنارش مثل تو وبلاگ دوستان بذارم هرچی می گردم دنبال وبلاگ دخترای کوچیک پیدا نمی کنم همشون واسه عشق عاشقی وبلاگ باز کردن؟آبجی زهرا کمکم میکنی وبلاگمو باز سازی کنم یا نه اگه نمی خوای بگو نا راحت نمی شمو وبلاگمو حذف می کنم
سلام آبجی جواب نظرمو ندادی حتی تو وبلاگم!!!
حذف یا بازسازی؟؟؟
۰۴ آذر ۹۱ ، ۲۰:۰۹ زهرا رجایی
وبلاگ «سگ لرزه های یک شک»
خیلی آرام و بی سر و صدا
در یک عصر دل انگیز پاییزی
-توسط دست هایی که دست خدا بالاتر از آنهاست-
فیـــ.لتر شد!!

سوال نمی کنم که:
آیا کسانی که فیـ.لتر می کنند با کسانی که فیـ.لتر نمی کنند برابرند؟!

شما هم یک لطفی بکنید:
آدرسم را به آدرس جدید
یعنی: http://shak14.blogfa.com/
تغییر دهید

و به خانه ای که حالا «شک» اش بیشتر شده تشریف بیاورید!
که با عشق و نکبت
و با شعر
به روز است

منتظرتان هستم...
مثل همیشه
سلام .
حال خونین دلان که گوید باز×××و از فلک خون خم که جوید باز
شرمش از چشم می پرستان باد×××نرگس مست اگر بروید باز
جز فلاطون خم نشین شراب××× سر حکمت به ما که گوید باز
هر که چون لاله کاسه گردان شد×××زین جفا رخ به خون بشوید باز
هنوزم میگم ...... اینجا همش حذف و اضافه داره صورت میگیره مطالب کم و زیاد میشه
موفق باشی و پیروز
سلام خوبی آبجی می خوام یه داستان بنویسم وبدم به چاپ نظرت چیه؟؟؟
۱۳ آذر ۹۱ ، ۱۷:۱۰ حسین سعدی
[لب خند]
.
پاسخ:
اَه...اَه...یعنی چی مثلن؟ !
سلام آجی خانم خوبی
راست گفتن جوینده یابنده است
گشتمو گشتم آخر قالب وبلاگمو عوض کردم اونم از جای دیگه برداشتم .
اینقدر خــــــــــــــــــــــوشگله که نگو
سلام آبجی به فا طمه گفتی از سمبل برام ببافه ؟؟؟
۲۷ آذر ۹۱ ، ۱۹:۳۲ زینب سادات
سلام
چه قالب عجیب غریبی دارد این جا.
سهم زیادی از صبر اکتسابی ست.
می توانی کسب کنی آن را از زمین و زمان و می توانی بدهی آن را به زمین و زمان.
دعا کن من هم صبور باشم آن جایی که باید باشم.
جالبه فقط جواب کامنت (نقطه) داده شده!
۰۳ دی ۹۱ ، ۱۰:۱۳ میشه شفاعتم کنی پسرخاله
هر عقیده ای هم که داشته باشی شهدا سزاوار احترام هستن
شهدارایادکنیم باذکریک صلوات

سلام بزرگواربه وبلاگ ماهم سری بزنیدوبانظرات خودماراراهنمایی کنید
التماس دعا
اجرت باشهدا
۰۶ دی ۹۱ ، ۱۶:۰۴ زینب سادات
خدا داداش شما رو هم حفظ کنه
این جا بروز نمی شه؟
پاسخ:
معلوم نیست بزرگ وار.شاید دو ماه دیگه...شاید دو سال دیگه...شایدم هیچ وقت.
سلام

خسته نباشی پهلوون
حرف مهمی ندارم . البته زیاد مهمم نیستم که حرف مهمی بزنم
فقط صفحه سفیدو بی ریایی شده
خیلی قشنگ شده . قالب جالبی از آب در اومده
خوشگله ، خوراک خط خطی
موفق و سربلند و پیروز باشی
۱۱ دی ۹۱ ، ۱۱:۱۹ جا مانده
بروزم با :
"بازخوانی عملکرد برادر محسن و ادعاهای ایشان"

منتظرم
یا حق
امروز داشتم کتابامو نیگا می کردم...هدیه ت را دیدم...یادت افتادم!
هر جا هستی و هر کاری می کنی موفق باشی در پناه خدا...
سلام

بعضی ها ، اون قدیم قدیم ها ، با دست و دلشون خط خطی میکردن

واسه همین گفتم خوراک خط خطی

روز وصل دوستداران یاد باد *** یاد باد آن روزگاران یاد باد
سلام آبجی زهرای خودم خوبی آبجی یه پست جدید گذاشتم کی میاین اینجا؟؟؟
راستی به فاطمه گفتی برام عروسک ببافه تورو خدا اگه نگفتی بگو باسه(باشه)
سر و ته این نقطه چیدن ها ما را به ساعتی به گوشه ای به دردی خلاصه می کند که آخرش هم میترسیم از اینکه سرمان را بالا بیاوریم وقتی که ...
سلام آبجی زهرا یه پست جدید گذاشتم ولی اگه خوندی راجبش به مامان من وخودت چیزی نگو به آبجی وحیده هم بگو بخونه ولی دربارش نه چیزی به مامانم نه به خاله چیزی نگه
آبجی من چیزی نمی نویسم بعد یهو مثل مختار قیام میکنم
جواب تمام نظراتونو دادم دستت درد نکنه.
کنوان کندوان بو کندوانو تو وبلاگت ننوشتی؟
۳۰ دی ۹۱ ، ۱۶:۵۶ سید یاسر
تقبل الله... بابت نطقه چین ها


یا علی مدد...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">