...و عبور باید کرد

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۹/۲۱

هو...

چهارشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۱، ۰۴:۴۵ ق.ظ
به نامـــِ که؟!
در دستـــِ احداثـــِ مجدد !!!!!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۵/۱۱
مانا

نظرات  (۱۸)

سلام عزیزم ..

صبحت بخیر !
۱۱ مرداد ۹۱ ، ۰۵:۱۲ سفید کمرنگ
ای بابا...
امید که برگردید.
به سلامتی
ببین منم می خوام اسم وبلاگمو عوض کنم...بیا یه ذره کمک کن...یه پیشنهادی چیزی بده! هیچی به ذهنم نمی رسه!
پس بی زحمت یه حالی هم به قالب وبلاگ بده که خیلی دیر بالا میاد.
همگی گاهی نیازمندیم
سخت به یک بازسازی...
سلام به تولدتان.
به سلامتی ها
سلام...
سلام آبجی خوبی یه پست جدید گذاشتم بالحن من به آبجی گفتی..............یا همون آک خودش؟
چقدر طولانی شد این ساخت و ساز مجدد !
۲۳ مرداد ۹۱ ، ۱۱:۵۰ احسان حقیقی
سلام
به روزم و صمیمانه منتظر نقد و نگاه زیبایتان
۲۶ مرداد ۹۱ ، ۰۳:۴۱ زهرا رجایی
مرسی از حضور و لطفت
همونطور که خودت هم حس کردی
شعر یه شاعر از خودش جداست...

من لینکت کردم
خوشحال میشم شما هم منو لینک کنی
وبلاگ «سگ لرزه های یک شک»
با عشق و نکبت
با دو شعر و...
به روز شد که سوال کند:
«چند می گیری گریه نکنی؟!»

منتظرتان هستم...
ببین اگه اتوبان تهران - اصفهان هم بود تا الان خودت احداث کرده بودی !! 3 بار!!
خیلی وقته در دست احداث مجددیا!
دیگه فرصتت تموم شد!
:/
سلام .


چرا کسی اینجا نیست مثل یه خونه خالی میمونه آدم میترسه


منتظریم
سلام
داش نوکرتیم اگه برج میلاد بود تا الان تموم شده بود .

نخبردی اوغلان

ببخشید به جا نیاوردم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">