...و عبور باید کرد

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۹/۲۱

...

جمعه, ۱۶ بهمن ۱۳۸۸، ۰۷:۲۲ ب.ظ

چرا نمی رسم به "تو" ؟

                                                  کجایی پس؟

                                                                             چرا نمی رسی به "من" ؟

دیگه گریه کردن هم آرومم نمی کنه...

شده ام مثل شیره ای خماری که دنبال یه مسکن می گرده تا دردشو فراموش کنه...

........................................................

*.بعد از مدتهای مدید (!) ترم ها رو با واحد های کم گذروندن این ترم بالاخره ۱۹ واحد دارم...

۱۹ واحدی که هر روز باید سر کلاس ۵ تا درس بشینم که همه ۳ یا ۴ واحدی اند و با زمان بندی ۱ ساعت...استادا هم که ماشاء الله تخته گاز دارن به سرعت پیش می رن...از همین روزای اول باید شروع کرد تا عقب نیوفتاد...

هر روز ۸ تا ۱۲ ....

به خاطر خسارات سنگینی که همیشه خواب سنگین به بنده می زنه اگه بعد از نماز صبح اجازه ی سفر به روحمو بدم به کمتر از دو-سه ساعت گشت و گذار در عالم رویا (شاید هم معنا ! ) راضی نمی شه برای همین توفیق اجباری بیدار موندن تو بین الطلوعین رو کسب می کنم تا لحظه به لحظه منتظر ساعت 7:45 دیقه باشم که حرکت کنم به سمت دانشکده...

متاسفانه برای کلاس 30 نفره ی درس ساعت 8 کلاسی با 25 نفر گنجایش اختصاص گرفته !! و برای دوری از هم جواری صندلی به صندلی با برادران هم کلاسی (!) باید بتونم خودم رو زودتر برسونم...

*.هفته ی پیش ردیف دوم کلاس نشسته بودم و محو تدریس استاد (خانوم ! ) خودش کلام و خوش رفتارمون بودم و ردیف اول هم کاملا خالی بود...۲۰ دیقه بعد از شروع کلاس... از آقایون هم کلاسی اومد و نشست در ردیف اول...یک لحظه متوجه شدم که چه کسی هستند...همون کسی که به یاد دارم در ترم  اول و دوم چقدر دانشجوی منظم و با نشاطی بودند و جز معدود آقایونی بودند که سعی می کردند نماز اول وقت رو در نمازخونه ی دانشکده از دست ندند ...اما الان اونی که جلوی من در ردیف اول نشسته بود...پسری معتاد بود... که این درس رو برای سومین بار گرفته بود...

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۸/۱۱/۱۶
مانا

نظرات  (۲)

روضه ی ناراحت کننده ای بود


علی علی...
۲۶ بهمن ۸۸ ، ۲۳:۲۳ غریب کربلا
سلام انشالله تخته گاز بدیدو زودتر تموم کنید من که ترم6 زرنگی کردم
19واحدو تو دو روز گرفتم 4شنبه و 5شنبه و بقیه روزا خونه دارم
البته 18واحدم میمونه برا ترم 7 و تموم اخه تا حالا این چند ترم کمتر از 20واحد نگرفتم
برا همین این اخرا چیزی نمونده...
استادای شمام خانم هستند؟مال مام اکثریت خانمند ولی همه فشنیاحق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">