...و عبور باید کرد

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۹/۲۱

خیال...

چهارشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۱، ۰۳:۲۹ ب.ظ

 به نامـــِ که ؟ !

ندیده عاشقت شدم، نمی دونم چی می شه !

می خوام یه بار ببینمت، بهم می گی نمی شه !

ندیدمـــت، این غصه کم نیست آقــا !

دوسـِت دارم، دستـــِ خودم نیست آقــا !

غم گین تر از آه بی کس تر از باد !

دور از تو دارم هر لحظه فریاد !

شب تا سحر پشتـــِ در ِ می خونه اَتَم به ملا

حرفـــِ حساب یــِک کلومه دیوونه اتم به مولا

دیوونگی انگار بدم نیست آقــا !

دوسـِت دارم، دستـــِ خودم نیست آقــا !

ندیدمـــت، این غصه کم نیست آقــا !

دوسـِت دارم، دستـــِ خودم نیست آقــا !

خوش بود تر از یـــاس...زیبا تر از گـــُل

چشمات به چشمـــِ زیبایـــِ عباس

به کوچه باغـــِ قلبم چرا یه شب نمی آی

خودت منو صدا زدی حالا می گی نمی خوای

نگـــو دلم برات حرم نیست آقا !

دوسـِت دارم، دستـــِ خودم نیست آقــا !

ندیدمـــت، این غصه کم نیست آقــا !

دوسـِت دارم، دستـــِ خودم نیست آقــا !

ای حـُسنــِ یوسُف ای پیر ِ موســا !

تنها ترینـــِ تنهایـــِ صحرا !

بذار که نوکرت بشم که نوکراتــُ عشقه

تمامـــِ آرزوم اینه کربوبلاتـــُ عشقه

سایه ی سر غیر ِ عَلَم نیست آقا !

دوسـِت دارم، دستـــِ خودم نیست آقــا !

ندیدمـــت، این غصه کم نیست آقــا !

دوسـِت دارم، دستـــِ خودم نیست آقــا !


*.عادت ندارم کَپی پــِیست کنم...دوست دارم هرچیزی که این جا می نویسم از خودم باشه...که مثلـــِ این که آرزوی دست نیافتنی یـــِ  !

اما این شعر ُ نتونستم ننویسم...

از مداحی های حاج محمود بود !

 *.می دونم...بالاخره یه روزی می رسه که از جنون سر به صحرا بذارم...همون جا منتظرمی...مگه نه ؟ !

*.اللهم الرزُقنا مُحَبّتَ الحُجة !

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۵/۰۴
مانا

نظرات  (۱۱)

دست خودم نیست...
پاسخ:
نیست...نیست که نیست !
مداحی!!!!!!!!!!!!!! اونم حاج محمود!!!!!!!!!!!!! آره حتما مداحی رو باید در نظر گرفت، اصلا از اصول دینه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ:
یادمه خودت بهم یاد داده بودی که تمسخر نکنم !
سلام..
منم میخوام این مداحی رو بشنوم..
کجاس؟!
پاسخ:
تو نت نمی دونم باشه یا نه...
۰۴ مرداد ۹۱ ، ۱۵:۳۴ - خط ِ تیره -
نشنیدمش
کاش لینک دانلودش میذاشتید


کاش آخرین این ماه رمضون لبخند آقامونو هدیه بگیریم ... کاش..
دعاگوییم و محتاج دعا
پاسخ:
کاش...کاش...کاش...کاش...کاش...کاش...کاش...کاش...کاش...
دوباره سلام..
زهرا جون رمز این وبلاگ هفت هفته با امام رضا رو از کجا بیارم؟؟!
۰۴ مرداد ۹۱ ، ۱۵:۴۳ - خط ِ تیره -
http://yasemontazer.persiangig.com/audio/ba%20sepas%20az%20www.aleyasin.ir.mp3
پاسخ:
مرســـــی


ندیدمـــت، این غصه کم نیست آقــا !

دوسـِت دارم، دستـــِ خودم نیست آقــا !





ایشا... زودتر ظهور کنه!!
پاسخ:
اِن شِئنا !
ندیده عاشقت شدم نمیدونم چی میشه؛
میخوام یه بار ببینمت، بهم میگی نمیشه...
.
سلام خواهری
طاعات و عباداتت قبول

التماس دعا در این ایام..
پاسخ:
محتاجم به دعا...
درسته. معذرت میخوام.
سلام ما که دوریم
شما اگه نزدیک شدی
فراموشمون نکن
پاسخ:
هعی...ما هم دوریم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">