...و عبور باید کرد

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۹/۲۱

تهی...

دوشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۱، ۰۹:۲۴ ب.ظ

به نامـــِ که؟ !

از وقتی که رفتی...دوست داشتن هم از دلم پر کشید و رفت...مگر در خواب...همین دیشب بود...به خوابم آمدی...نزدیک و نزدیک تر می شدی...وجودم ذوب می شد از گرمای دوست داشتنت...با هم خندیدیم...زیبا بودی...تا به حال این قدر عاشق نشده بودم...با بیداری دوباره رفتی...دوباره سنگ شدم...باز هم بیا...به خوابم...


رفته پیشـــِ حاج آقا...گفته اگه یه دختری پسری رُ دوست داشته باشه...متوجه نگاه ها ُ اشارت های پنهانیـــِ پسره هم شده باشه که اونو دوست داره...حاج آقا حرفشُ قطع کرده و گفته : یه بارکی بگو اون دختر خودمم دیگه...خندیده  ُ یخش باز شده...گفته حاج آقا طوری نشه آبروم بره...حاج آقا گفته نترس بابا ما خودمون این کاره ایم...انقد از حاج آقا تعریف کرده که بهش گفتم ببین دختر از طرفـــِ من حاجی رُ ببوس !

یه دوستی دارم...اند ِ حقیقت جویی و دقت در رعایتـــِ تقوا...بهم اسمس داده زهرا فک می کنم داریم اشتباه می کنیم می پرسم چیو؟ می گه در اون حدی که باید ، دقیق نیستیم. تنها عکس العملم این بود که مغزم سووووت کشید.

آبجیم رفته طرحــِ ضیافت...حتمن تو کلاسی جایی شنیده که واسم اسمس می فرسته درمانــــِ مکر ُ حیله : افوض امری الی الله ان الله بصیر بالعباد همینُ واسه من بلغور می کردی؟...کلی می خندم تو دلم می گم پ ن پ می ذاشتم دمار از روزگارم در بیاری !

انقدر خسته شدم از عجله کردن توی هر کاری...که حتا حرکاتـــِ عادیــــِ خودمم slow-motion انجام می دم تا کمی آرامشـــِ عاریتی بگیرم...

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۵/۰۲
مانا

نظرات  (۷)

سلام عزیززززززززززم وبلاگت خیلی قشنگ بود.....راستی یه سر هم به وبلاگ من
بزن قول میدم که فقط بخندی

این هم یه اسب برای این که بتونی زود تر بیای
منتظرم

)راستی هر روز اپ میکنم(



---------------------------_(/_\)
-------------------------,((((^`/-
------------------------((((--(6-/-
----------------------,(((((-,,----/
--,,,_--------------,(((((--\"._--,',;
-((((\\-,...-------,((((---\----` ,@)
-)))--;'----`"'"'""((((---(-- ´´
(((--\------------(((------/
-))-|----------------------|
((--|--------.-------'-----|
))--/-----_-'------`t---,.')
(---|---y;---,-""""-./---/\--
)---/-.\--)-\---------`/--/
---|.\---(-(-----------\-\'
---||-----//----------\\'|
---||------//-------_\\'|ا
---||-------))-----|_\--||
---/_/-----|_/----------||
---`'"------------------\_|---------/ ;;;; \ ____----- .;;.
۰۲ مرداد ۹۱ ، ۲۳:۳۲ سفید کمرنگ
هوم...
شمام طرح ضیافت دارید؟ طرح کشوریه یعنی؟! من فکرمیکردم ابتکار دانشگاه خودمونه فقط!

ماهتون پربرکت
۰۲ مرداد ۹۱ ، ۲۳:۳۴ سفید کمرنگ
هفت هفته با امام رضا...
چه لینکیه که رمز داره؟!
باید چه طوری رمز پیداکنیم؟!
پاسخ:
مال یکی دو ماه پیشه رمز رو از صاحب وبلاگش بخوای احتمالن بده
وای دختر.چه قد رفتی و برگشتی جنس نوشتنت عوض شده!قبلنا زیر دیپلم تر بود!حالا دیگه اصن هیچی نمی فهمم از حرفات!
پاسخ:
شرمنده ! باور کن بی تقصیرم !
خب من که چیزی نفهمیدم. 5تا پاراگراف که به خیال تان متصل است و به خیال من منفصل. اصلن با هم جور در نمی آید. لا اقل یک خطی چیزی بین شان می کشیدید.
پاسخ:
حق داری...یه سری خزعبلات که فهمیدن نداره !
چقد دوس داشتم این پستت رو زهرا جونم ..

حال ِ خوبتو از کلماتت می فهمم ..
خوانده شد.
.
ستاره ها رو حتما بذار.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">