...و عبور باید کرد

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۹/۲۱

اوج...

يكشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۰، ۰۴:۵۵ ب.ظ
بســــــم الله الرحـمـــــن الرحیــــــــم... 

شیشه ی پنجـِره را تمیز کرده بودم ... اشک هم نمی ریختم ... می خواستم قدم های آخَــرَت را واضـِح ببینم...


+  تو زندگی بعضی جاها هست که لازمه آدم چشماشُ ببنده ُ بره جلو ... یکی از اون جاها ...سلفـــِ دانشگاست  !

+ انقد مزه می ده کلیدت تو جیبت باشه ... یه ساعت پشتــِ در ، واسه پیدا کردنـــِ کلید از تو کیفت نمونی...

+ ضد حال یعنی این که ... عمری تو دانشگاه جزوه هاتُ با خودکارایـــ ِ دوازده رنگ بنویسی ! اما جَخْ همون روزی که استاد ِ محترمـــِ فیزیکـــِ جامد داره انواع شبکه های بلوری رُ درس میده ... جامدادیتُ جا گذاشته باشی ُ مجبور شی ... همه اشونُ با خودکار ِ آبی بــِکِشی...

عــــــــــلی عـــــــــــلی...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۱/۳۰
مانا

نظرات  (۶)



عیب نداره بابا حتمن حکمت توش بوده
۳۰ بهمن ۹۰ ، ۱۷:۴۷ شاخه نبات بانو
چه ضد حال ِ عجیبی !
بعد فکر کن من یه بار جامدادیم سر کلاسی که همه ام پسر بودم افتاد رو زمین!دریای خودکار رنگی از توش ریخت بیرون!آبرو حیثیت نموند برام!دیگه نمی دونن که من همشو یه جا استفاده نمی کنم که!هر درس با یه رنگ+خودکار آبی همیشگی!
پاسخ:
[نیشخند] خوب می خواستی بهشون بگی که همشُ یه جا استفاده نمی کنی [نیشخند]
برایش دست تکان دادم
رفت
برگشتم
نبود
دنبالش دویدم
خیابان پیچید
و من
محو شدنش را ندیدم...
ای کاش توی زندگی جلوتر و زودتر از رسیدن به درهای بسته کلیدش دستمون باشه
ان شاءاللّه تو زندگی هیچ کسی به در بسته نخوره
ما زین جهان به دیدن دل دار میرویم
آنجا به عشق حیدر ( ع ) کرار میرویم
گر درب بهشت نگشایند به روی ما
یا علی ( ع ) می گوئیم و زدیوار میرویم
>
http://www.ashoora.ir/
کد های جالبی داره .
پاسخ:
ممنون...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">