...و عبور باید کرد

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۹/۲۱

طاقچه...

سه شنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۰، ۰۳:۵۷ ب.ظ
*.درسِ شریف تِرمـــــــــــو دینامیـــــــــــــک

سوابق:

انتخاب در ترم سوم => نرفتن سر جلسه ی امتِحان !

انتخاب در ترم چهارم => حذف در همان ترم

انتخاب در ترم ششم => حذف در همان ترم

انتخاب در ترم آخر=> ناچارن، نمی شود؛ حذفش کرد !

*.یادش بخیر...استادِ این درس...منُ تو کُریدورِِ دانشکده می دید...می گفت خانوم دمیرچی ! سرِکلاس که تشریف می آرید ؟

*.یادش بخیر...استادِ این درس...منُ سر جلساتِ امتِحان می دید...می پرسید خانوم دمیرچی ! شما بالاخره ترمو رُ پاس کردید ؟

*.امروزم که سر کلاسش ، داشتم؛ تست حل می کردم...احتمالَن درکم کرد ! ! که بهم چیزی نگفت...

*.خدا شِفات بده...

*.زهـــــــــــــــرا ! این همه "جان اشتاین بک" خوندی ...حالِت به هم خورد، از اون همه توصیفاتِ اَندَر توصیفاتش...که امروز نتونی اون منظره ای که دیدی رُ توصیف کنی ؟

*.ترم آخَری...۴ روز در هفته...ساعتِ ۸ ِصبح، کلاس داشتن...زوره خُب...

*.عذاب آوره اگه آدم...مسواکِش پیشِش نباشه...

*.با خودم می گم ... تو این شهر یه عکاسی هم پیدا نمی شه؟! ...سَرَمُ بی هوا بر می گردونم ... می بینم اون سمتِ خیابون ... نوشته عکس فوری در...

 عـــــــــلی عــــــــــلی...

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۱/۱۸
مانا

نظرات  (۱۲)

یه زمانی فیزیک رو دوست داشتم ... یه زمانی !
سلام
ممنون ار نظرات زیبا و دلگرم کننده تون
با اجازه لینک شدید
گرچه دیگه آپ نمی کنم
محتاجیم به دعا
سلام.ممنون که به چرک نویس بنده پا گذاشتید.بنده شما رو لینک کردم شما هم اگر افتخار بدید و وب بنده رو لینک کنید ممنون میشم
۱۸ بهمن ۹۰ ، ۲۱:۵۹ آنتی بیوتیک
این روزها میگذره میشه خاطره!!
ایشا... که با موفقیت این ترم هم تموم میشه.
۱۸ بهمن ۹۰ ، ۲۲:۱۳ سایه عروسی اسمونی
سلام ... آره نوشته هام استخوان سوزند درست مثه دردام ...
هو الحی
« نَزَلَ الْحَجَرُالاَْسْوَدِ مِنَ الْجَنَّةِ وَهُوَ اَشَدُّ بَیاضَاً مِنَ اللَّبَنِ ، فَسَوَّدَتْهُ خَطایا بَنی آدَم »
حجر الاسود از بهشت نازل شد در حالیکه سفیدتر از شیر بود اما...
گناهان آدمیان سیاهش کرد... معادلات بشر هنوز نفهمیده است اینها را
+از راه گوش خوردن باده کسی ندید
من "یا حسین "میشنوم مست میکنم
بسیار زیبا بود دلت جسم سیاه...دلم جسم سیاه
ممنونم ز سرزدنتان...
پیروز و سربلند باشید و یا حق!!!
سلام گلم-یه وقتایی پیش میاد-نمی دونم چرا-مرسی عزیزم از لطفت
سلام به روز هستم دوست داشتین تشریف بیارید
یا علی
نام "تو" مستم می‌کند
حتی نه آنکه شراب می‌کند..
.
.
۱۹ بهمن ۹۰ ، ۱۶:۰۴ شاخه نبات بانو
دلم ..
گرفته !

..

دعایم می کنی ؟.!
شاهد شکستن من/قطره بارون رو خاک

غربت هر چه غروبه/غم هر چه ابر دنیاست

کوله بار این غریبه/جاده دربدری هاست

میون تنهای دنیا/شده تنهایی نصیبم

کاشکی بودی و می دیدی/اینجا بی تو چه غریبم

کاش می دونستی که بی تو/مرگ تدریجی هستیم

یاد تو تنها رفیقه/توی هوشیاری و مستیم

من هوای گریه کردن/تو صدای گریه من

یاور خوب و نجیبم/بی تو من خیلی غریبم

بی تو هر لحظه یه قرنه/هر نفس زخم کشنده

تنها با گفتن اسمت/رو لبهام می شینه خنده

آخ که این فقط یه لحظه است/بعد از اون های های گریه است

جای هر آوازه اینجا/هر صدا صدای گریه است

من هوای گریه کردن/تو صدای گریه من

یاور خوب و نجیبم/بی تو من خیلی غریبم

بی تو هر لحظه یه قرنه/هر نفس زخم کشنده

تنها با گفتن اسمت/رو لبهام می شینه خنده

آخ که این فقط یه لحظه است/بعد از اون های های گریه است

جای هر آوازه اینجا/هر صدا صدای گریه است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">