...و عبور باید کرد

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۹/۲۱

برق...

يكشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۰، ۱۰:۵۸ ب.ظ
*.چشمامُ باز می کنم می بینم ساعت 7:16 ئه ... سریع آماده می شم و مسیری که هر روز با اتوبوس می رفتم رو با تاکسی می رم...ساعت 8:10 می رسم کلاس...

*.ساعت 11 فیزیک حالت جامد دارم...استادش گفته...زمان شروع کلاس با ورود آخرین نفر به کلاس حساب می شه...خدا رو شکر می کنم که 8 صبح این کلاسُ ندارم...

*.دارم تست حل می کنم...می رسم به یه سوالی که انتگرالشُ بلد نیستم چه طوری حل کنم...ای بابا هر چی کتاب انتگرالی رو هم می گردم...پیداش نمی کنم !

*.بهار امروز رفت کربلا...اس داده که...اون کیف بزرگه اتُ قسمت شد ببرم کربلا...و منم یاد این می افتم که اون کیف چقدر جاها رفته...

*.روز سوت و کوری بود...

*.خدا !

علی علی...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۱/۱۶
مانا

نظرات  (۵)

۱۷ بهمن ۹۰ ، ۰۰:۲۱ ::رهــــــــــــــــــــــــــــــــــا:
خواستـــم گلــه کنــم ،

از نـا مهربانــی هایــت!

امــا ...

خـوب کــه فکــر میکنــم


مـــن بی مقدمــه عاشــق تـــو شــدم!


تقصیــر تــو نــیست...
۱۷ بهمن ۹۰ ، ۰۷:۰۹ شاخه نبات بانو

سلام عزیزکم ..

کربلا ...
خدایا ....
چرا قسمت ما نمیشه ... کربلا
with what name?
گر چه دوریم به یاد تو قدح می‌گیریم***********بعد منزل نبود در سفر روحانی
از گل پارسیم غنچه عیشی نشکفت**********حبذا دجله بغداد و می ریحانی
سر عاشق که نه خاک در معشوق بود***کی خلاصش بود از محنت سرگردانی
ای نسیم سحری خاک در یار بیار که کند**********حافظ از او دیده دل نورانی
بازم دم ساکت گرم که سبب خیر شده .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">