...و عبور باید کرد

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۹/۲۱

باران...

سه شنبه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۰، ۰۵:۴۸ ب.ظ
بسم الله الرحمن الرحیم...

به یاد شهید ایلیا...

از جلسه ی امتحان خارج می شم...نسبتا امتحان خوبی بود...می رم حرم الشهدای دانشگاه...می شینم...حدیث کسایی زمزه می کنم...هر از چند گاهی صدای غرش آسمان به گوشم می رسه...با این که هوا آفتابیه...بعد از تموم شدن...بلند می شم تا برم خوابگاه...وارد محوطه می شم...هوا خیلی بهاریه...تصمیم می گیرم کمی بشینم تا از این هوا لذات ببرم...نم نم بارون شروع می کنه به باریدن...کم کم شدت می گیره...بچه ها دارن بدو بدو رد می شن تا خیس نشن...اما من نشستم...تصمیم گرفتم که خیس شدن رو در این بارون زیبا تجربه کنم...هر کسی رد می شه می گه خیس شدی برو تو...تو دلم می گم مگه می شه از این بارون دل کند...لحظه به لحظه به شدت اعتراضات افزوده می شه! تصمیم می گیرم قدم بزنم و از دیدشون خارج بشم...تقریبا دیگه خیس خیس شدم...سلانه سلانه و آروم آروم راه می رم و به نگاه های پرسش گری که انگار صحنه ی عجیبی رو دارن می بینن اهمیتی نمی دم...

........................................................

*.لرزی که بعد از خیس شدن لباس ها داشتم من رو متوجه علت اعتراض های دیگران  کرد...اما اصلا مهم نیست... عشق و حال اینجوری رو عشقه...

*.الآن که دارم این پستو می ذارم داره تگرگ می باره ! 

*.با این پست زیاد حال نکردم...چرا؟ 

یا علی مددی...

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۲/۰۶
مانا

نظرات  (۴)

سلام
منم اینجور عشق و حالا رو پام
التماس دعا
بسم الله
سلام
شاید مثل حس وقتی که بی اینکه بخای تو دید دیگران کار خوبی میکنی...
انگار نمیچسبد...
کلا توی دید بودن از یه بعد میچسبد از یه بعد نه... وگویا اغلب قدرت آن بعدی که بهش نمیچسبد برای دلگیر کردن آدم بیشتر است تا قدرت آن بعدی که بهش میچسبد برای شاد کردن...چی شد!
یاعلی
webloge ghashangi dari faghat kash in shahid iliaro moarefi mikardi??
پاسخ:
چشم ان شاء الله به زودی...
سلام ....

پستت اثر گذار بود !

شنیدم شهیدی گفته

چشمان هزاران شهید به اعمال ما دوخته شده است....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">