...و عبور باید کرد

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۹/۲۱

تهی...

چهارشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۸۹، ۱۲:۰۷ ب.ظ
بسم الله الرحمن الرحیم

ب.ی.ش.ا


-الو...
-کدوم گوری هستی؟...این گوشی لامصبو واسه چی خریدی؟هیچو وقت جواب نمی دی...بی شعور!
-من حوصله ی خودمم ندارم چه برسه به این که به فکر یکی دیگه باشم...
-زهرا! دارم دیوونه می شم...چی کار کنم؟ چرا قبول نشدم؟ (با گریه)
-خب چرا می خواستی قبول بشی؟ (با خونسردی)
-چون خیلی خونده بودم...من از این زندگی خسته شدم...اگه قبول می شدم آدم می شدم...
-تو بهتر صلاحتو می دونی یا خدا؟
-بازم حرف صلاحو پیش آوردی؟ چرا همیشه خدا صلاحاشو می کوبه تو سر من؟ ! من می خواستم آدم بشم که دیگه نمی شه...
-آدم بشی؟ بری علم رو علم جمع کنی که آدم بشی؟ تو الآن داری به مادرت خدمت می کنی...به اون چیزایی که می دونی عمل کن !...ببین الان نمی تونم حرف بزنم بعدا سر فرصت بهت زنگ  می زنم...
-سر فرصت؟ تو هیچ وقت برای من فرصت نداشتی...همیشه برام وقت تعیین کردی...تا التماست نکردم بهم زنگ نزدی...تا تو اصفهانی می گی برم خونه حتما باهات حرف می زنم...الآنم که خونه ای گشت و گذاراتو می کنی به من که می رسه وقت نداری...باشه برو...هیچ وقت دوستم نداشتی و برام ارزش قائل نبودی...
-نمی تونم...باور کن نمی تونم...
-خداحافظ...

........................................................
*.می دونم...خیلی بی رحمم...
*.هنوز اون فرصت دست نداده که بهش زنگ بزنم...
*.دیگه می خوام تمومش کنم...بهش می خوام بگم من اونی که تو می خوای نیستم...تو دنبال یه آدم دل سوز و مهربون و با محبت می گردی که تمام محبت هاشو به پات بریزه... من اهلش نیستم... من یه آدم خودخواهم که به کسی جز خودش فکر نمی کنه...
*.خیلی دوست دارم که تو دردانه های تسبیح سهیم باشم...تا چه بطلبند...
*.روز مادر همیشه برام جز تلخ ترین روزها بوده !

                                                                                                         یا علی مددی...


 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۳/۱۲
مانا

نظرات  (۱)

سلام چقدر مبهم مینویسی؟!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">