...و عبور باید کرد

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۹/۲۱

always...

جمعه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۲، ۰۱:۰۱ ب.ظ

بعضی وقتا بعضی چیزها انقدر در زندگی سخت می شه که دلم می خواد فریاد بزنم و بگم لعنت به این زندگی نکبت لعنت به این دنیای پست اما تمام خشمم رو تو خودم می ریزم و نفسم رو که به سختی تو می ره و به سختی بیرون می آد حبس می کنم و می گم می گذره صبر داشته باش ولش کن بی خیال به درک 


واصبر علی ما یقولون واهجر هم هجرا جمیلا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۱۷
مانا

نظرات  (۲)

لعنت به این زندگی آره به درک 
ژانر این کامنت های ناشناس!
که می دانم خودتان هستید!!
پاسخ:
یعنی من خودم واسه خودم نظر می ذارم اونم به صورت ناشناس؟ اون وقت چرا؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">