...و عبور باید کرد

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۹/۲۱

عطش...

جمعه, ۳ دی ۱۳۸۹، ۰۱:۲۹ ب.ظ
بسم الله الرحمن الرحیم...

 به یاد شهید ایلیا...

دلم عطش دارد...

عطش جرعه ای از نوش لب هایت...

فقط جرعه ای...

..............................

*.محرم برایم در حاشیه ماند...

 یا علی مددی...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۱۰/۰۳
مانا

نظرات  (۷)

سلام
اگر مایلی با من تبادل لینک کنی من را با اسم طراحی سایت ارزان لینک کن و به وبلاگم بیا و بهم بگو با چه اسمی لینکت کنم.
۰۷ دی ۸۹ ، ۱۳:۳۹ اشک واره عاشورایی
سلام

سومین جایزه ادبی داستان لوح
فراخوان داستان های کوتاه کوتاه عاشورایی

http://www.louh.com/content/4440/default.aspx

به همراه کارگاه های آموزش مینیمالیسم به صورت رایگان
شرح آنرا در سایت لوح بخوانید.
۰۷ دی ۸۹ ، ۱۸:۱۵ حضرت عبدالظیم(ع)
سلام به شما دوست عزیز.مطالب وبلاگتون خو ب بود.من از وبلاگ شهرری مزاحمتون میشم.این ویلاگ تازه تاسیسه.قراره مسابقه ماهانم ازجندروز دیگه آغاز بشه.به عشق آمام حسین شرکت کنی بد نیست
سلام علیکم
چند وقته نیستید! خبری ازتون نیست.....!!!!!!!!!
بیرون بکش از حاشیه
این عظیم ترین غم تاریخ را ...
۲۲ دی ۸۹ ، ۰۰:۱۶ جنجال یک سکوت
سلام
جنس علم همان علم است وگر نه امام صادق(ع)که نمی فرمودند 2از 27...
شاید شما مدنظرتان علم الهی باشد...
اما نمی شود اثبات کرد که تنها مد نظر امام علم الهی بوده...چون در همان بحارالانوار در مورد پیشرفت دانش در عصر ظهور آمده:
شخصی در مشرق برادرش را در مغرب می بیند.بحارالانوار ج52ص352
(که می تواند توصیفی از همین وب کم های موجود در کامپیوتر یا ویدئو کنفرانس ها باشد)
یا انسان ها برای مسافرت در یک چشم به هم زدن به مقصد خود می رسند...(بحارالانوار ج52 ص351)
اینها فکر نکنم جنسش با این علمی که من نوشتم (انگشت مصنوعی وراکت غول پیکر) تفاوتی داشته باشد...
یا علی
سلام خوب هستی دوست گلم
لحظات زیبایی بود توی وبلاگت !
التماس دعا
یا علی مدد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">