...و عبور باید کرد

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۹/۲۱

بدون عنوان

دوشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۲، ۰۷:۵۷ ب.ظ

آقا من می خوام برم سینما فیلم تنهای تنهای تنها رو ببینم اما وقت ندارم :((( چی کار باید بکنم؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۱۱
مانا

نظرات  (۵)

۱۱ آذر ۹۲ ، ۲۰:۳۷ پلڪــــ شیشـہ اے
بذار بعدی میاد توبازار برو ببین
۱۲ آذر ۹۲ ، ۲۰:۰۹ پلڪــــ شیشـہ اے
اوهووم :))
۱۴ آذر ۹۲ ، ۲۲:۲۳ مـَـ ه جَـبـیـטּ
خوش بِ حالت حداقل تونستی بهش فک کنی
کِ بری و ببینی ..
والاع من بِ زور هم بخوام بش فک کنم اما مشغله نمیزاره  :|
۱۷ آذر ۹۲ ، ۰۱:۱۰ خارج ازچارچوب
به سینما نگویید کار دارم به کار بگویید سینما دارم:))
خیلی چرتی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">