...و عبور باید کرد

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۹/۲۱

آجرکم...

شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۱۹ ب.ظ


صبح بیدار شدم دیدم شب شده به همین راحتی !
همیشه وقتی می دیدم مردم ما از کار در رو اند، مردم ما بی فرهنگند، مردم ما دله دزدند، مردم ما فلان اند، بهمان اند، می گفتم عیبی نداره به اسلام فکر می کنند برای ولایت جون هم می دند عاشورایی اند بی خیال اون عیب ها و ایراد هاشون
اما با انتخابات این دفعه دیگه این مردم هیچ شرف و اعتباری پیشم ندارند
این منو می سوزونه که هم رای کسانی شدند که داغ عاشورای 88 رو تو دل های ما گذاشتند کو مردم 9 دی؟ بردگان شکم !

اللهم الجعل عواقب امورنا خیرا
خدایا هیچ وقت ما را از کسانی قرار مده که نتوانند زغال ایمان در آخر الزمان را در دستانشان نگه دارند و دینشان را به دنیایشان بفروشند.

اصولگر اها به غضنفر های خودشان باختند نه به مارادونا


اما باز هم جای تبریک و شکر داره که حماسه ی سیاسی مد نظر مقام معظم رهبری رو خلق کردند!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۲۵
مانا

نظرات  (۶)

سلام، ای بابا دلتون که پره.. من که استرس ارشد مغزم رو از کار انداخته ...
من توی بلاگ asec نظرتون رو دیدم، میخواستم بدونم چه گرایش هایی رو زدین ؟ تهران زدین ؟ رتبتون چند بود؟
منم تهران قبول شدم و برای مصاحبه کلی استرس دارم :(
پاسخ:
سلام
رتبه ام  حدود 1100ئه
همین طوری گرایش رو انتخاب کردم مهندسی هوافضا هیچ آشنایی هم درباره اش ندارم تهران رو زدم و انتخاب بعدیم هم اصفهان بود کاش اون رو هم تهران می زدم چون برای مصاحبه اش نرفتم
مگه رشتتون چی بوده؟ منم حدود 900 شدم، مکانیکم البته، مکانیک پرواز و پیش رانش تهران زدم ...
پاسخ:
فیزیک
شما از کیفیت مصاحبه اطلاع دارید؟
نه ولی من یه نگاه دوباره به رساله امام انداختم، بیشتر بحث های اعتقادی و مسائل روز هستش ..
سلام
چطور بود مصاحبتون؟ من 70% راضی بودم .. اما یادم رفت عکسهامو تحویل بدم حالا دوباره شنبه باید برم :((
امیدی به قبولی دارین؟ از شما چیا پرسیدن ؟
پاسخ:
سلام
من از مصاحبه تا 90 درصد راضی ام یکی دو تا سوال جزئی از احکام در رابطه با پاک کنندگی آفتاب و این که پدر بزرگ همسر محرم هست رو نتونستم جواب بدم بقیه رو در حد قابل قبولی به نظر خودم جواب دادم بیشتر سوالها شخصی بود مثلا در مورد خانواده و طرز فکر و چه دعاهایی خانواده می خونند و این مسائل. از ولایت فقیه و تعریف ولی و ولی مطلق و حجاب و سران فتنه و مشخصات خبرگان و شورای نگهبان و خمس و زکات و... پرسیدن همین ها یادمه  اما اون طوری که تو اینترنت خوندم گویا مصاحبه تاثیر چندانی تو پذیرش نداره یعنی 80درصد مصاحبه شده ها قبول می شن مهم رتبه است رتبه ی من حدود 1100 هست برای همین نگران این موضوع هستم من هم چون تسویه حساب نکردم و مدرکم رو نبرده بودم تعهد گرفتند که گواهی تطبیق معدل رو انشاء الله تا چند روز دیگه ببرم و تحویل بدم:((( البته چون شبانه هستم امکان این هست که اگر قبول هم شدم نرم !
شما می دونید که دقیقا محل تحصیل کجای اتوبان شهید خرازی هست؟
من افتاب رو یادم بود کاش از من می پرسید اما راجع به پدر بزرگ همسر منم نمی دونم .. از منم راجع به شیعه های یمن !! علوی های سوریه پرسیدن که گفتم من شیعه های یمن رو نمیشناسم ولی میدونم که دیکتاتورشون رفته، راجع به غسل و رسیدن وسط رکعت سوم نماز جماعت و نماز مسافر هم پرسید که درست گفتم، راجع به ولایت مطلقه هم پرسید که فکر کنم درست گفتم ( یعنی اینکه مقید نیست و برای تمام انسان ها و برای تمام کارهاست؟ )، بعد دیگه راجع به ماهواره و ف.ب و ... هم پرسید، راجع به روزه هم یه سوال پرسید حواسم نبود برعکس جواب دادم! این بود که اگه صبح برسی شمال روزه رو چیکار میکنی و اگه بعد از ظهر برسی چیکار میکنی که خودشم گفتم چرا برعکس گفتی؟ گفتم آخه از 5 صبح اومدم از خونه بیرون الان هم ساعت 4 بعد از ظهره دارم از خستگی میمیرم خب احتمال خطا کردن هم میره دیگه .. منم رتبم جالب نیست اما امیدوار باشین چون رتبه هایی تا 1200 هم قبول شدن، اگه حالتون رو بهتر میکنه اینو بگم که یکیو میشناسم که 1000 و خرده ای شده رفته گفتن امام 5 کیه گفته امام جعفر صادق !! پس خیالت راحت باشه شانست بالاست خیلی ها یک پنجم شما هم جواب ندادن.
من این تاییده معدل رو بردم ولی گیج بازی درآوردم عکس رو تحویل ندادم  :(( دوباره باید همون جا که رفتیم برم؟ به شما گفتن که کدوم بخشه دانشگاه باید بریم تحویل بدیم این مدارکی رو که هنوز ندادیم؟

آره من بلدم، آخه من فکر می کردم مصاحبه خرازیه!! روز قبل مصاحبه رفتم پیداش کردم بعد از نگهبانش پرسیدم گفت آره مصاحبه همین جاست!!!!!!!! روی همین حرف هم من رفتم اونجا ساعت 8 صبح فهمیدم که اینجا نیست و اومدم سمت لویزان در حالی که اصلا هم بلد نیستم تهران رو ( اخه کرج هستم )، ببینین ایستگاه اتمسفر باید پیاده شین، بعد یه ساعت های خاصی از طرف دانشگاه یه مینی بوس حرکت می کنه به سمت دانشگاه از مترو و برعکسش ( حتما از مینی بوسی که سوار میشین بپرسین مالک میری یا نه چون برای جاهای دیگه هم هست ) تایم حرکت رو تو نگهبانیه دانشگاه زده، اگه به مینی بوس نرسین یه راه سمت چپتون بعد از خارج شدن از ایستگاه مترو وسط بیابون که اطرافش درخت کاج هست و زیرگذر اتوبان که حدود 20 دقیقه پیاده روی نسبتا سریع هست رو باید پیاده برین. دقیقه نزدکیه انستیتو پاستور
تابلوی دانشگاه هم از تو اتوبان تهران کرج مشخصه ( مجتمع هوافضایی .. )، اگه با ماشین اومدین همون کنار اتوبان می تونین پیاده شین و یه جاده خاکی کوتاه رو بیاین بالا

توی دانشگاه رو هم ندیدم فقط نگهبانی اولش رو دیدم .. اونجا به مجتمع امام سجاد معروفه
پاسخ:
خیلی خیلی ممنون از راهنماییتون
من پرسیدم گفتند قسمت تحصیلات تکمیلی
خواهش می کنم، تشکر از شما که سوال منم جواب دادین، منم از نظر شرایط مالی در شرایطی نیستم که راحت برم ولی چون دو روز در هفته بیشتر کلاس نداریم و بیشترش تحقیقاتی هستش و البته پروژه ای در کنارش با کار کردن میخوام جبران کنم... بهتون پیشنهاد می کنم اگه قبول شدین حتما برین چون دانشگاه فوق العاده خوبیه و رشته ی خیلی خوبی هم هست ولی خب چون فیزیک بودین شاید یکم سخت باشه اولش واستون که فکر کنم پیش نیاز بذارن و مشکل حل بشه
درضمن این مصاحبه یه جور مصاحبه برای استخدام هم بود، اگه کسی مالک ارشد بگیره خیلی راحت تر کار گیرش میاد(مخصوصا هوافضا که جای خصوصی نداریم و باید تو وزارت دفاع یا زیر شاخه هاشون کار کنیم )

به هر حال امیدوارم موفق باشین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">