...و عبور باید کرد

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۹/۲۱

حسرت...

شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۸۸، ۰۱:۳۳ ب.ظ
بسم الله الرحمن الرحیم

ب.ی.ش.ا

دیگر کار از هوس گذشته است... این "دل" در حسرت پست "ع ا ش ق شده ای" می سوزد...

                                                                                                                            ی.ع.م

........................................................

*.یکی از دوستام تا حرف عشق و عاشقی می شد مسخره می کرد و می گفت : "اه اه حالم به هم می خوره عشق دیگه چیه؟ همه اش مسخره بازیه...دوست داشتن چیه؟دل تنگی چیه؟ عشق فقط عشق امام زمان ! "...اما دیشب برای بار چندم بهم گفت: "زهرا دلم براش تنگ شده چی کار کنم؟ "...تا اینو گفت دلم لرزید...دختری با اون هیبت و قاطعیت و جدیت حالا داشت بهم نگاه می کرد و می گفت " دلم گیر کرده"...و منم جوابی براش نداشتم...در واقع داشتم کیف می کردم از این که اون حس و حالو داشت...

*.می خواستم یه روزنوشتی رو بنویسم ... چون هم خیلی طولانی بود هم این که چندان به درد بخور نبود...منصرف شدم...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۸/۱۲/۲۲
مانا

نظرات  (۳)

کدوم پیام خصوصی..!!؟؟؟
خدمت دوستتون بفرمائید که اگه عشقش درست باشه، قدر خودش رو بدونه
چون خیلی ها با کلی ثروت و دارایی و ...می خوان حتی واسه چند لحظه هم
که شده عشق رو درک کنن... باور کن خیلی ها حسرت احساست رو می خورن
راستش رو بخوای منم به حالش غبطه می خورم...............
من هم دقیقا مثل این دوست شما بودم تا وقتی که دامنگیر شد و بد جور زمین

خوردم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">