...و عبور باید کرد

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۹/۲۱

خوش حـــال...

دوشنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۰۶:۴۸ ق.ظ
به نامش...

بارانــــِ سنگ می بارد...از دیواره های دلم...نگاهت چه کرده ؟


می خواستم این هفته برم خونه...اما بعد ِ گند زدنـــِ امتحان ُ حرفای اون شبـــِ بابام...قید ِ خونه رفتنُ زدم...حتا قید ِ نمایشگاهـــِ کتاب رفتنُ...حتاتـــر قید ِساعتـــِ 4 تا 6 ِ چهارشنبه غرفه ی نشر ِ افق و حتاتـــر تـــر قید ِ شرحـــِ اسم وَ قیدار...

بعضی وقتا موقعـــِ خواب که کم کم داره خوابم می بره...صحنه های تخیلی ُ واقعیـــِ جالبی رُ می بینم که می تونه سوژه ی خوبی واسه داستان باشه...با خودم می گم چه موضوعـــِ خوبیـــِ واسه نوشتن ُ خوابم می بره...اما بعدش که بیدار می شم...می بینم هیچی از اون صحنه ها یادم نمونده...تا حالا دو مورد ِ تــُپــُلُ از دست دادم !

*.حتا اگه نمایشگاهم می رفتم...به خاطر ِ پاره ای از تحریمات ! ممنوع الخرید الکتاب بودم...

*.امروز کارتـــِ کتابمُ پست می کنم تا تو خونه ازش استفاده کنن...چه استفاده کردنی !

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۲/۱۸
مانا

نظرات  (۱۶)

خب از اون صحنه ها فیلمی عکسی چیزی بگیرید بعد به فرمتی با کیفیت بالا در بیارید و

برای ما ارسال کنید تا در جشنواره فیلم فجر سال 91 شرکت داده شوید

با تشکر دبیر جشنواره فیلم فجر 1391
پاسخ:
خوش مززززززززه
کسی نخواست کارت رو آدرس بدم بفرستی؟

شرح اسم که تموم شده ! قیدارم من نیافتم ینی این رایانه های اطلاعات ک هیچ نتیجه ای ندادن به ما ...
پاسخ:
ئــــــــــــــــــــِ ؟ پس اومدنم یا نیومدنم توفیری نداشت...دقت می نمویید که ما اصولن واسه دو تا کتاب این همه راهُ می پیماییم تا نمایشگاه !
قیدارو از نمایشگاه خریدم و خوندم.چیزی رو از دست ندادی.چنگی به دل نمی زد.من که خوشم نیومد.اصلا خوشم نیومد!
پاسخ:
باید خودم بخونم...تجربه نشون داده که نباید پیش فرض واسه خودم ایجاد کنم...بازم مرسی از نظرت...تو کی رفتی نمایشگاه دختر ؟
روز دوم نمایشگاه با دانشگاه!جات خالی نسبت به پارسال که روز یکی مونده به آخر رفتم و مُردم از شلوغی خیلی خلوت تر بود!حسابی حال کردم با خلوتیش!
میخواستم مث پارسال سفر نامه شم بنویسم ولی وقت نکردم هنوز...یعنی حسش نیست درواقع!نوشتنم نمیاد!
سلام ..

من هم قید خیلی چیز هارا زده ام .. خیلی چیزها .. !
پاسخ:
سلام...پس نود درصد ِ راه ُ رفتی...
باران که می بارد تو در راهی!!
.
.
.
ناراحت نباش. مث اینکه نمایشگاه مزخرفه و خبری نیست.
پاسخ:
دل داریـــِ آرامش بخشی بود...سپاس...
نمی دونم!اگه فهمیدی به منم بگو!!!
کاش کارت کتابتو می دادی به من!من نتونستم بگیرم!!!!کلی ام اعصابم خورد شد سرش!
پاسخ:
قرار بود به یکی دیگه بدم که نشد بدم...واسه خودم موند..حیف...یادمه سالـــِ 86 رفته بودم نمایشگاه...قرار بود تو خود ِ نمایشگاه کارت بدن...کلی منتظر موندم...پشتـــِ صفای طولانی اما بهم نرسید...بغض کردم...کلی پیشـــِ بابام گریه کردم که این چه وضعشه...تو این مملکت این همه بخور بخوره...اما دانشجوی مملکت باید واسه چندر غاز این جوری تحقیر بشه...حســـِ وحشتناکی بود...
انقد شلوغ و تنگ بود اون جا
مخصوصا قسمت خانوم هاش!

نشر افق رو میگم!!
«بارانــــِ سنگ می بارد...از دیواره های دلم...نگاهت چه کرده ؟»
عنوان؟ ندارد؟
پاسخ:
عنوان؟ متوجهـــِ منظورت نشدم؟ یعنی به جایــــِ خوش حال عنوانی مطابق با این نوشته می ذاشتم؟
پس اون عنوانه. دیدم چون حالتِ لینکی نداشت فک کردم عنوان نداره. بعد این‌ که به هیچ‌جاش نمی‌خوره که... :؟
پاسخ:
معمولن عنوان هام رُ جوری انتخاب می کنم که ربطی به ظاهر ِ پست ها نداره ! اما خیلی مربوطـــِ به درونیاتم در اون لحظه !
و چه خوب می شود تجلی گاه جلو ه های او باشی ...

وچه خوب می شود که برای او خوب باشی...

چراکه: "قدر و ارزش تو چیز دیگری ست..."
چه بد..
[همدردی]
پاسخ:
ممنونـــــــــ
آه عزیزم چه درد مشترکی با بچه های من داشتی .........
بی خیال خبری نبود . 150 تا ناشر هم ممنوع الچاپ . می خواستی بری کتاب دا بخری ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
دا؟ نع...دا رُ دارم...اما هنوز نخوندمش...
اللهّمَ صَلّ عَلی عَلی بنْ موسَی الرّضا المرتَضی

الامامِ التّقی ٍ النّقی و حُجَّّتکَ عَلی مَنْ فَوقَ الارْضَ

و مَن تَحتَ الثـَــری

الصّدّیق ِ الشَّهید

صَــلَوةَ کثیــرَةً تامَةً زاکیَةً مُتَواصِلةً مُتَـــواتِـــرَةً مُتَــــرادِفَــــه

کِـــاَفْضَل ِ ما صَلّیَتَ عَلی اَحَدٍ مِنْ اوْلیائِکَ...


+ صرفا جهتِ یادآوری... :)
پاسخ:
مرسیــــــــ...مرسیــــــــ...مرسیــــــــ...
قیدار رو از دست دادی
پاسخ:
:(
!!!!!!!!!!!!! چه قاطع ، می رفتید داور می شدید بد نبود
پاسخ:
جوونــــِ ُ یک طرفه رفتنش دیگه ! :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">