...و عبور باید کرد

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۹/۲۱

ساختی ما را...

جمعه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۰، ۰۸:۰۵ ب.ظ
بســــــم الله الرحـمـــــن الرحیــــــــم...

دیشب لحظات خوبی رُ در حرمــــِ حضرت معصومه داشتی...مخصوصن قرآن خوانیــــِ بعد دعای کمیل...

امروز سه ُ نیم می رسی اصفهان ... تصمیم داری که تو میدونــــِ امام رای بدی ... رای گیری تو ایوونــــِ مسجد شیخ لطف الله ست ... تا ساعت پنج ُ ربع تو صفی تا نوبتت بشه...کوله اتم حسابی سنگینه...

به لیستی هم رای می دی که اصلن از افراد معرفی شده ی جبهه پایداری توش نیست ... اما چون به اونی که ازش لیست خواستی اعتماد داری ... همون اسامی رُ می نویسی...

با دلهره منتظر اتوبوسی که تا نمازت قضا نشده برسی خونه ... تو ایستگاه خیلی به خودت فحش می دی که الآن آخه وقتــــِ دلم خواست دلم خواستنت بود که دلت خواست تو میدونــــِ امام رای بدی ... وگرنه شعبه قبلی خلوتــــِ خلوت بود...

حرص تمام وجودتُ گرفته ... می گی خدا من که می دونم آدم بشُ نیستم ... حالا هی بازیمون بده ... با احوالاتــــِ قلابیه دیشب...

نمی رسی خونه...نزدیکــــِ یه مسجد پیاده می شی ... خدا رُ شکر می کنی که لا اقل این مسجده بازه ... می ری تا وضو بگیری...می بینی کلن برقُ قطع کردن ... همه جا تاریکه ...ظلمات...یه چیزهایی گویان می ری امام زاده کناری ... وَ نمازتُ می خونی...


لبخند دل نشینی که آقا پای صندوقــــِ رای وقتی حرف می زدند داشتند ... روحـــِ تازه ای در وجودم دمید...

اگه این امام زاده نبود ... همه چیزُ زیر سوال می بردم...

حیف که وضوی بی ولایت آب بازیست ... و گرنه می گفتم بنازم به اهلـــِ سنت ُ مسجداشون...

نُچ...نَع...نمی ارزه...

فقط وقتی اصفهانی... می تونی...سر ِ راهت...حلیم بادمجون بخری...تا چند وعده ای رُ نخوای آشپزی بُکُنی !

تُ رُ خدا این لینکُ ببینین... کلیک

عــــــــــلی عـــــــــــلی...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۲/۱۲
مانا

نظرات  (۸)

سالهاست که روحمان مجذوب این روح است...
قبول باشد انشاا...
سلام و یا حق!!!
پاسخ:
روحی له الفدا...
کاش منم میومدم اصفهان رای میدادما!اونجا با اینکه فقط دو نفرو میخواس ولی چون هیشکی رو نمیشناختم و کسی ام نبود ازش بپرسم خیلی سخت بود!آخرش به دو نفر رای دادم که یکیشونو شدیدا دلم میخواد رای بیاره و احتمالا نمیاره و اون یکی ام شدیدا دلم میخواد رای نیاره و احتمالا میاره!
عشق من حلیم بادمجون!
پاسخ:
عشق من اصفهان و مخلفاتش...
۱۲ اسفند ۹۰ ، ۲۲:۳۶ شاخه نبات بانو
سلام زهرا جان..

نوشته ی این پستت یه حال و هوای دلپذیر دیگری داشت ..

حلیم بادمجون
پاسخ:
چه حال ُ هوایی خانومی؟
سلام.ممنون که به چرک نویس این بنده حقیر پا گذاشتید.وبلاگ قشنگی دارید.مخصوصا موزیک متنتون مست کنندس
پاسخ:
سلام ممنون لطف دارید...
راستی بنده شما رو با اجازتون لینک کردم.اگر شما هم افتخار بدید و من رو لینک کنید خوشحال میشم
سلام
خوبی ؟
ممنون بهم سر زدی دختر
بلاگر حرفه ای هستیا ارشیوت باحال بود
سلام

من که رای اولی بودم اینقده کککککییییییییففففففففففف داد
پاسخ:
سلام مبارکه کوچولو
۱۳ اسفند ۹۰ ، ۱۴:۱۴ سفید کمرنگ
منم 2 روز پیش قم بودم !
زیارت قبول...
پاسخ:
زیارت شما هم قبول باشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">