...و عبور باید کرد

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۹/۲۱

دیدار-استفراغ...

يكشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۰، ۰۹:۴۵ ق.ظ
می رم سایتـــِ استاد روی لینکـــِ یکی از  جلساتــــِ سلوک در ذیل اندیشه امام خمینی (16-تضاد بین ثنویت عین و ذهن با تشکیک (30/11/90) ) کلیک می کنم

صفحه ای برام باز می شه با این متن :

محتوای لینک درخواستی طبق قوانین دانشگاه غیرعلمی تشخیص داده شده و دسترسی به آن امکان پذیر نمی باشد. ازآنجا که این تشخیص به صورت سیستماتیک انجام می شود شما می توانید درخواستهای خود را درباره مواردی که اشتباه تشخیص داده شده از طریق این آدرس ارسال نمایید تا پس از بررسی توسط کارشناسان این مرکز در صورت لزوم در شمار موارد استثناء قرار گیرد. مرکز محاسبات و فناوی اطلاعات دانشگاه اصفهان...

این جور مواقع آدم باید آهنگـــِ  همه چی آرومه من چقدر خوش بختم...من چقدر خوشحالم ُ اینا رُ زمزمه بکنه...تا فکرایی مثلـــِ هر چی دانشگاه ُ هرچی آزاد اندیشی هست بخوره تو سرتونُ یه سری هم فحشای ناجور ! نیاد تو کله آدم...

فقط شهید مطهری بود که آمد وَ فرمود بیایید ُ به کمونیست ها در دانشگاه یک کرسی اختصاص دهید...

دستـــِ خودم نیست...نمی تونم احساســـِ گل ُ بلبلی به هر چی مسئوله داشته باشم...هر کی هم از حقـــِ خودش بگذره...من یکی که به خاطر ِ کوتاهی ها ُ  بی مسئولیتی ها ُ بی عقلی ها نمی گذرم...

از سایت هایــــِ بی مورد فیلتر شده هم چیزی نمی گم که معلومُ الحالـــــِ...

به قولــــِ رضا امیرخانی...می شه ضد ِ دولت ( ساختار ِ کلی در دولت  که ربطی به رویــــِ کار آمدنــــِ اشخاص با هر گرایشــــِ فکری نداره ) بود ، اما ضد ِ نظام نبود...

نمی خواستم برم رای بدم...از بس از مجلس ناراضی ام...از نماینده ها...از...بگذریم...اما فقط به خاطر ِ دلـــِ حضرتــــِ آقا رای خواهم داد...

عــــــــــلی عـــــــــــلی... 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۲/۰۷
مانا

نظرات  (۱۰)

درباره ی سیستم فیلترینگ چیزی نمی تونم بگم انشا الله که با راه اندازی اینترنت ملی

مشکلا حل بشه.
بی دلی در همه احوال خدا با او بود****او نمی‌دیدش و از دور خدا را می‌کرد
این همه شعبده خویش که می‌کرد این جا****سامری پیش عصا و ید بیضا می‌کرد
گفت آن یار کز او گشت سر دار بلند****جرمش این بود که اسرار هویدا می‌کرد
فیض روح القدس ار باز مدد فرماید****دیگران هم بکنند آن چه مسیحا می‌کرد
گفتمش سلسله زلف بتان از پی چیست****گفت حافظ گله‌ای از دل شیدا می کرد
آدرس می دی ما ام بریم؟دقیقا چی کار می کنن؟یعنی چه استعدادی رو می یابن؟
پاسخ:
نمی دونم من خودمم امروز می خوام برم...استعدادی که هر فرد داره...مثلن برای شغل یا تحصیل...
بابا اینا که چیزی نیست!عکس حرم امام رضام سرچ کنی فیلتر شده! انقد دارن راه رو بدمیرن که همه رو به استفراغ انداختن
پاسخ:
اره والا...
سلام
موفق باشی
امیدوارم خداوند بهترین ها
را سر راهت قرار بده
۰۸ اسفند ۹۰ ، ۲۰:۲۴ آنتی بیوتیک
بگو اگر که بجایی نمیرسد فریـــــــــــــــــــــــاد

کلام حق ، همدم شمشیر می شود گاهی!!
ممنون.الان تو ذهنم نفهمیدم کجاس.باید برم از رو نقشه پیداش کنم!
ولی فکر نمی کنم خیلی لازم داشته باشم!آخه کاملا می دونم می خوام چی کار کنم!ولی به نظرم به امتحانش می ارزه!
پاسخ:
امروز رفتم سوال پیچت می کنه ها دادا ! مثلن می گه ما دو دسته داریم یکی اونایی که هدف ندارن میان این جا تا بر اساس استعداد و علاقه هاشون براشون مسیر پیشنهاد بدیم و یکی هم اونایی که هدفشون رو تعیین کردن میان اینجا تا مسیر بهتر رو جویا بشن...
سلام

امام صادق(ع):

الرِّضا بمکروهِ القَضاء مِن أَعلی درجاتِ الیَقینِ.

خرسندی به قضای ناخوشایند، از بالاترین درجات یقین است.

من عاشق اینم که یکی سوال پیچم کنه!
اون وقت فایده ای ام داشت برات؟به درد بخور بود؟
پاسخ:
سه جلسه است...دو تا جلسه دیگه اش مونده...قراره چند صفحه در مورد علایقم از نظر خودم و از نظر دیگران براش بنویسم
۰۹ اسفند ۹۰ ، ۰۷:۲۵ شاخه نبات بانو
سلام خانومی ..

منم فقط به خاطر وضیفه بودن .. بخاطر زمین ننداختن حرف آقا ..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">