...و عبور باید کرد

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۹/۲۱

مِنَ الغَریب اِلَی الحَبیب...

چهارشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۰، ۰۹:۳۹ ب.ظ
بســــــم الله الرحـمـــــن الرحیــــــــم...

ما که رفتیم ،

مادر ِ پیری دارم وَ یک زن وَ سه بچه ی قد ُ نیم قَد .

از دار ِ دنیا چیزی ندارم جز یک پیام :

قیامت ، یقه تان را می گیرم اگر ولی ِ فقیه را تنها بُگذارید .

قسمتی از وصیت نامه ی شهید مجید ِ مُحَمَدی


+ نیازی به توضیح نیست .


عــــــــــلی عـــــــــــلی...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۱/۲۶
مانا

نظرات  (۷)

سلام؛

. . . . .*. . . . . . . ** *
. . . . .. . . . . .*** . . * . . *****
. . . . . . . . . . .** . . **. . . . .*
. . . . . . . . . . ***.*. . *. . . . .*
. . . . . . . . . .****. . . .** . . . ******
. . . . . . . . . ***** . . . . . .**.*. . . . . **
. . . . . . . . .*****. . . . . **. . . . . . *.**
. . . . . . . .*****. . . . . .*. . . . . . *
. . . . . . . .******. . . . .*. . . . . *
. . . . . . . .******* . . .*. . . . .*
. . . . . . . . .*********. . . . . *
. . . . . . . . . .******* . ***
*******. . . . . . . . .**
.*******. . . . . . . . *
. ******. . . . . . . . * *
. .***. . *. . . . . . .**
. . . . . . .*. . . . . *
. . . . .****.*. . . .*
. . . *******. .*. .*
. . .*******. . . *.
. . .*****. . . . *
. . .**. . . . . .*
. . .*. . . . . . **.*سر خداکه عارف سالک به کس نگفت*
. . . . . . . . . *در حیرتم که باده فروش از کجا شنید؟ *
. . . . . . . . .*
. . . . . . . . .
. . . . . . . . .*
. . . . . . . . *
. . . . . . . . *
. . . . . . . . * الهم عجل لولیک الفر ج مولانا*
در قیامت یقه خودت و همه آدمای مث خودتو میگیرمو ول نمیکنم اگه یذره دروغ تو وجودتون باشه و حق دیگری تو جیبتون بود.
ما که پیروی میکنیم از ولایت و ولایت مداری ولی وای به اون روزی که تو قیامت پرده ها کنار برن.
به خاطر این همه ظلمی که به پدرم شد تو این مملکت و هیچ خری پیدا نشد مث علی صالحو عادلو.... باشه و برسه به داد مردها نه نامردها. همه از امت فقط لباس امت پوشیدنو بلد بودن و هستن و خدا ببخشه کسایی رو که ریا کارن .
ما چاکرخواه
۲۶ بهمن ۹۰ ، ۲۱:۵۵ شاخه نبات بانو

چقدر شیرین بود این وصیت نامه ..

خدا رحمت کنه این شهید رو ..
ایشالله که هیشکی نباشه، که اون دنیا کلاش پس معرکس.
البت که خانواده خودم کاملا حذب الهی هستن ولی جز بابام کسی تو کارای اداری نبود که مربوط به خوبی وبدی آدما میشد و چون خوب بود لهش کردن البت که خودشونو له کردن.
به هر حال من چیز بدی نگفتم که ناراحت کننده باشه و امروزم اعصابم قاطی پاتیه ولی اگه شدی ما شرمسار آقای.... اسمتون یادم رفت حوصلم نمیشه برگردم
ما چاکرخواه.
موفق و سالم باشی
خیلی زیبا بود...
سکوت می کنم...
سلام

ممنون از این متن خیلی زیبای شما.همه شهدا در وصیت نامه هاشون از ما

خواستن که پشتیبان ولایت فقیه باشیم پس ما هم اگه بخواهیم راه شهدا رو ادامه

بدیم باید به وصیت نامه هاشون تا در حد توان عمل کنیم و پشتیبان ولایت فقیه

باشیم.
-------------------------------------------------------
ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند
ای پادشه خوبان داد از غم تنهایی*****دل بی تو به جان آمد وقت است که بازآیی
دایم گل این بستان شاداب نمی‌ماند*****دریاب ضعیفان را در وقت توانایی
دیشب گله زلفش با باد همی‌کردم*****گفتا غلطی بگذر زین فکرت سودایی
صد باد صبا این جا با سلسله می‌رقصند*****این است حریف ای دل تا باد نپیمایی
مشتاقی و مهجوری دور از تو چنانم کرد*****کز دست بخواهد شد پایاب شکیبایی
یا رب به که شاید گفت این نکته که در عالم*****رخساره به کس ننمود آن شاهد هرجایی
××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××
خیلی وقته که گریه نکردم . شایدم واقعا فراموشم شده ، که چی هستم .
نمیدونم . ولی حتی دلم به حال خودم هم نمیسوزه . کاشکی مشهد بودم پائین پا مینشستم التماس میکردم آقا پناهم بده . نذار آقا برم . خیلی جاهارو دیدم ولی شاید باور کردنی نباشه هیج جا واسم مزه و عطر مشهد نداره . کاشکی میشد تو تو حرمش محو شد . ذره ، ذره شد .بعضی وقتا که دلم میگیره دوست دارم از داخل منفجر بشم . هیچی ازم نمونه . خیلی خسته شدم از دست بعضی ها .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">